קיבוץ סאסא משקיע 5 מיליון דולר בחברה לאבטחת מידע

הקיבוץ מהצפון ישקיע ב-Safe-T, שמספקת חבילות להגנה מקיפה לאבטחת מידע ארגוני, תוך עמידה בדרישות הרגולציה

קיבוץ סאסא מהצפון ישקיע כחמישה מיליון דולר ב-Safe-T, חברה ישראלית להצפנה ולאבטחת מידע. כך נודע ל"גלובס". החלק הארי של ההשקעה יאפשר לחברה הצעירה, שעד כה מיקדה את עיקר פעילותה בישראל, לפעול בחו"ל ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלה. לדברי סמנכ"ל המכירות של Safe-T, רועי הברמן, החברה עתידה לפעול בשלב ראשון מול הלקוחות של חברת פלסן מקיבוץ סאסא, שעוסקת בתחום המיגון המתקדם לכלי רכב.

הקשר בין קיבוץ סאסא לבין Safe-T החל במסגרת הפעילות השוטפת של פלסן, שבבעלות הקיבוץ. Safe-T נשכרה בידי פלסן כדי לתת שירותי אבטחה למידע שנשלח באמצעות הדואר האלקטרוני של החברה, תוך שימת דגש על סודיות המידע ובקרה שוטפת אחר קבצים שנכנסים ויוצאים מן הארגון.

"ההשקעה בחברה היא המשך ישיר לשיתוף הפעולה הטכנולוגי המוצלח שלנו. המטרה שלנו היא לבנות את החברה ולגדול יחד איתה. החבילות שהיא מציעה מאפשרות לארגונים להתמודד עם אתגרי אבטחת מידע חדשים שעולים בעקבות התרחבות שיתוף המידע והשימוש בשירותי ענן, תוך הפחתת עלויות ובלי לפגוע בפרודוקטיביות של הארגון", כך אמר יעקב ירוסלב מסאסא, שמוביל את פעילות הקיבוץ בתחום התוכנה.

כיום מועסקים ב-Safe-T כמה עשרות עובדים. ברשימת הלקוחות של החברה ניתן למצוא את ECI, פסגות ושמרה, ישקר, הכשרת הישוב, גיוון אימג'ינג, מכון ויצמן למדע ואוניברסיטת חיפה. היא הוקמה ב-2007 בהשקעה ראשונית של כ-5 מיליון דולר של משקיעים פרטיים והמנכ"ל שלה הוא אמיר מזהר.

השירותים שמספקת Safe-T כוללים חבילות להגנה מקיפה לאבטחת מידע ארגוני, תוך עמידה בדרישות הרגולציה. יכולות אינטגרציה ייחודיות במערכות אלה מאפשרות לנהל תהליכים ארגוניים באופן מאובטח, בהתאם למדיניות שיתוף המידע של כל ארגון.

לאחר השלמת הגיוס תהפוך סאסא לבעלת המניות הגדולה בחברה. ב-Safe-T סירבו לנקוב במספר, אך בכיר בחברה אמר כי "מדובר בקצת פחות מ-50%". לדברי סמנכ"ל המכירות של החברה, הברמן, כמחצית מההשקעה של סאסא תופנה להתבססות בחו"ל, תוך שימת דגש על גרמניה, ארה"ב, אנגליה, סינגפור והונג קונג. זאת, כשלחברה כבר יש משרדי שיווק ומכירות בלונדון ובניו יורק. "אנחנו מאמינים שבזכות התבססות בשווקים החדשים בעולם, נוכל להגיע בתוך שלוש שנים למכירות בהיקף משמעותי מאוד של כ-30 מיליון דולר", אמר הברמן.