רייטינג: השקה פושרת לערב שישי החדש של ערוץ 10

מגזין "שישי" החדש של חדשות 10 בהנחיית אלון בן-דוד וטלי מורנו השיגה 4.8% צפייה ■ "אולפן שישי" של חדשות 2, ששודרה במקביל, השיגה 17.8% צפייה

השקה פושרת למגזין יום השישי החדש של ערוץ 10. מהדורת "שישי" עם אלון בן-דוד וטלי מורנו הגיעה לנתון של 4.8% צפייה, נמוך יותר משתי תוכניות המגזין האחרות של הערוצים המתחרים.

עם זאת, ניתן לראות עלייה מסוימת ברייטינג של רצועת שישי של חדשות 10, שבמשך חודשים הוזנחה. זאת בין היתר לאור ירידה קלה בנתוני הצפייה של "אולפן שישי" של חדשות 2 עם דני קושמרו, שהגיעה אתמול ל-17.8% והובילה את ערב הצפייה.

ב"שישי" התייחסה המגישה טלי מורנו בטור אישי לפרשת עמנואל רוזן, שהיה אמור להיות אחד ממגישי התוכנית, אולם יצא לחופשה לאור החשדות שעלו נגדו על הטרדה מינית.

המגזין שהוכיח יציבות הוא "יומן" של ערוץ 1 בהגשת אילה חסון שעמד על 6% צפייה. ההישג המשמעותי של ערוץ 10 בליל שבת, הוא תוכנית האירוח "שי בשישי", עם שי שטרן שהושקה אף היא אתמול והגיעה ל-5.4% צפייה.

"העולם הבוקר" של רשת השיגה אתמול 7.4% צפייה, זאת לעומת 3.1% בלבד של הבוקר של ערוץ 10.