"מתנת יום הולדת" מגולן טלקום: סלולר ב-50 שקל לחודש

(עדכון) - החבילה החדשה כוללת שיחות והודעות ללא הגבלה, אבל בלי חבילת גלישה ובלי שיחות לחו"ל ■ מיכאל גולן: נשקול כניסה לשוק התקשורת הפנים-ארצי

חברת גולן טלקום מתכוונת להיכנס לשוק התקשורת הפנים-ארצית. מיכאל גולן, הבעלים של גולן טלקום, הודיע הבוקר (א') כי בכוונתו לשקול כניסה לשוק התקשורת הפנים-ארצי, וזאת אם התנאים שיקבע משרד התקשורת לרפורמה בשוק הקווי יאפשרו זאת.

גולן מפתיע שוב את שוק הסלולר ומכריז היום במסיבת עיתונאים על מהלך חדש. החברה מודיעה היום על השקת "חבילת יום הולדת" אליה ניתן להצטרף עד סוף יוני, הכוללת שיחות והודעות ללא הגבלה, אבל בלי חבילת גלישה ובלי שיחות לחו"ל, במחיר של 50 שקל לחודש.

גולן פתח בסקירה של פרטי חבילת הסלולר של גולן טלקום, שלדבריו משתפרת כל הזמן. "התחרות לא תיעצר. שמעתי שאומרים עלינו שאחרי שנצרף מספר מסוים של לקוחות, אזי רמת התחרות תרד. זה לא יהיה. אנחנו נמשיך לשפר את ההצעה שלנו כל הזמן כדי לקדם את התחרות. יהיו הפתעות בשבועות הקרובים".

לדבריו, "אנחנו סטארט-אפ ישראלי. יש לנו 35 עובדי מטה ו-200 עובדי שירות לקוחות. כולנו יושבים באותם משרדים. המטרה שלנו זה להגיע לשתי דקות המתנה ללקוחות שפונים אלינו, ולענות במהירות ללקוחות שפונים אלינו במייל.

"צירפנו 257 אלף לקוחות עד עכשיו, שזה בערך כל שתי דקות שמגייסים לקוח חדש. 30% מהלקוחות הם חדשים, והיתר אלה לקוחות שהתניידו אלינו מחברות אחרות".

גולן דחה את כל הספקות סביב יכולתו לממן את הפעילות ולהשלים את המחויבות בעניין בניית הרשת שלו. הוא אמר שהחברה היא חברה בעלת תשתית ומתכוונת לבנות את הרשת, ולכן אי-אפשר להגדיר אותה כמפעיל וירטואלי שרוכב על תשתיות חברות אחרות.

אחד הנושאים שעומדים על הפרק הוא התוכנית שלו להרחיב את השקעותיו גם לכיוון התקשורת הקווית. הרפורמה בשוק הקווי אמורה לאפשר לשחקנים שאין להם תשתית קווית לרכוש תשתיות מבזק ומהוט במחירים מוזלים ולהציע שירותי טלוויזיה ואינטרנט שיתחרו בהם.

הרפורמה נמצאת כרגע בדיונים במשרד התקשורת, ול"גלובס" נודע כי לפני שבועיים ביקר בישראל שותפו של גולן, גזבייה ניאל, שהוא הבעלים של חברת התקשורת הצרפתית FREE, ודן עם גולן לגבי האפשרות להרחיב את ההשקעות בארץ לכיוון התקשרות הפנים-ארצית.