אודי הירש עוזב את nrg ומצטרף לנענע10 כמשנה לעורך ראשי

העורך הראשי של אתר nrg עוזב את קרליבך לטובת נענע10 ■ יכהן מתחת לעורך הראשי איתן מרקוביץ ■ מעיין כהן תמשיך לשמש כסגנית העורך הראשי

שנה ו-3 חודשים לאחר שמונה לעורך הראשי של אתר nrg מבית "מעריב", אודי הירש עוזב את קרליבך לטובת תפקיד המשנה לעורך הראשי של אתר נענע10. הירש יכהן מתחת לעורך הראשי, איתן מרקוביץ, כשמעיין כהן תמשיך לשמש כסגנית העורך הראשי.

הירש הצטרף ל"מעריב" בשלהי 2011 כחלק ממערכת התרבות של העיתון ושימש, בין היתר, כסגן עורך מוסף "ז'ורנל" וכעורך המוסף היומי "המגזין". בעברו מילא מספר תפקידים במחלקת התוכן של אתר וואלה, בהם המשנה לעורך האתר. בעברו אף שימש כסגן עורך מגזין הספורט "שם המשחק".

מרקוביץ אמר היום כי "אני מכיר את אודי מזה שנים רבות ולטעמי הוא אחד מאנשי התוכן הבולטים בארץ ואחד מעורכי האינטרנט הבכירים והמנוסים במקומותינו. אין ספק שעבור נענע10 מדובר ברכש מקצועי מהמעלה הראשונה שיצעיד את האתר קדימה." יריב ג'יבלי, מנכ"ל נענע10, הוסיף כי "ההצטרפות של הירש הינה חלק משמעותי בתהליך ההתחדשות שעובר נענע10".

על-פי נתוני ועדת המדרוג לגלישה באינטרנט, אתר נענע10 ניצב במקום החמישי ברשימת האתרים הישראלים המובילים ובחודש אפריל ביקרו בו 1.2 מיליון גולשים בפועל.