זכייה היסטורית: זוכה יחיד ב-590 מיליון דולר בלוטו האמריקני

אחרי ימים ארוכים של ציפייה, יש זוכה בהגרלת הלוטו מהגדולות בהיסטוריה של ארה"ב ■ אחרי שניחש את 6 המספרים בפאוור-בול, אזרח אחד קטף את הפרס

יש זוכה בהגרלת הלוטו האמריקני ההיסטורית: אזרח אחד ניחש נכון את מלוא המספרים בהגרלת הפוואר-בול וזכה בסכום הבלתי נתפס של 590 מיליון דולר.

הכרטיס הזוכה נמכר בפלורידה והמספרים שהביאו את המזל לאזרח המאושר נחשפו לפני כשעה, והם: 10,13,14,22,52,11. טרי ריץ', בכיר בלוטו באיווה, אישר כי כרטיס יחיד שהתאים ל-6 המספרים קטף את הפרס.

הסכום העצום בו זכה האזרח הצטבר לאחר שבהגרלה האחרונה שנערכה ביום רביעי, בה עמד סכום הזכייה על 360 מיליון דולר, לא נמצא אף זוכה.

לפני ההגרלה התורים לרכישת כרטיס המזל, שעלותו הייתה כ-2 דולר, היו ארוכים מהרגיל. "אני יודע שאין בזה שום היגיון ושהסיכוי אפסי", אמר ג'ו, סוכן ביטוח מוויסקונסין שקיווה לזכות ורכש מספר כרטיסים. "אבל מצד שני, אם אני לא אקנה, לא יהיה לי סיכוי כלל".

בעקבות נהירת ההמונים לחנויות במטרה לרכוש כרטיסים, קיוו מארגני התחרות כי הסכום ימשיך לטפס ויחצה את את רף 590 מיליוני הדולרים, מה שהיה יכול להפוך את ההגרלה לגדולה בכל הזמנים.

השנה האחרונה הפכה לאחת הרווחיות ביותר בתולדות תחרות הלוטו בארה"ב. בחודש מארס זכה תושב ניו-ג'רזי ב-338 מיליון דולר בהגרלה - הסכום הגבוה ביותר בתולדות המפעל. חודשים ספורים לאחר מכן התחלקו שני אמריקנים בכחצי מיליארד דולר.