קרני זיו מונתה למנהלת תחום הדרמה והקומדיה בקשת

זיו, שעד לאחרונה שימשה כסמנכ"לית התוכן בערוץ 10, תהיה אחראית במסגרת תפקידה בקשת על פיתוח והפקה של פורמטים מתוסרטים בארץ ובעולם

קרני זיו מונתה למנהלת תחום הדרמה והקומדיה בזכיינית ערוץ 2 קשת. זיו תהיה אחראית על פיתוח והפקה של פורמטים מתוסרטים בארץ ובעולם.

עד לאחרונה שימשה זיו כסמנכ"לית התוכן של ערוץ 10, והיא חתומה על תוכניות בולטות בערוץ, ובהן עונת "הישרדות VIP" וסדרות הדרמה "אלנבי", "בנות הזהב" ו"אחת-אפס-אפס". בעבר שימשה גם כסמנכ"לית התוכן של הוט וכמנהלת ערוץ הילדים.

בימים אלה, נמסר מקשת, מתקיים תהליך פיתוח והפקה לשתי דרמות באנגליה, ל-3 דרמות בארצות-הברית ובמקביל ל-10 דרמות בישראל. כפי שפורסם ב"גלובס", קשת חתמה על הסכם שיתוף-פעולה שירחיב את פעילותה גם לאוסטרליה.

אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר כי "היחידה החדשה, וקרני בראשה, היא ביטוי להחלטה ולמחויבות של קשת לקחת את היצירה הישראלית לרמות גבוהות יותר בארץ ובעולם. התפיסה שלפיה אנו פועלים היום היא תפיסה שרואה קשר ישיר בין תכנים ישראליים מקוריים, ומותחת קו ישיר בין שידור בטלוויזיה הישראלית והפקה או יצוא לעולם. קרני היא האדם המתאים להגשים את התפיסה החדשה הזו, שבמרכזה היצירה הישראלית".

רן תלם, סמנכ"ל התוכניות של קשת, מסר: "אני שמח ומברך על הצטרפותה של קרני, ומאמין כי ניסיונה לאורך השנים, יחד עם ההבנה שלה בתחום הדרמה הישראלית והדרמה בעולם, יובילו לפריצות דרך חדשות".

קרני זיו מסרה: "אני שמחה להצטרף לקשת ומקווה להמשיך את תנופת ההצלחה שלה בתחום הפורמטים המתוסרטים בארץ ובעולם".