קמפיין של דגני הבוקר צ'יריוס בארה"ב מעורר תגובות גזעניות

בפרסומת מופיעה משפחה של אם לבנה, אב שחור וילדתם המשותפת ■ ג'נרל מילס, יצרנית צ'יריוס, חסמה את כל האפשרויות להגיב בעמוד היו-טיוב של המותג

חברת ג'נרל מילס, יצרנית דגני הבוקר צ'יריוס, חסמה אתמול (ב') את כל האפשרויות להגיב בעמוד היו-טיוב של המותג, זאת בעקבות שורה ארוכה של תגובות שליליות וגזעניות המתייחסות לקמפיין האחרון של המותג.

בפרסומת נראית סיטואציה משפחתית בין משפחה עם אם לבנה, אב שחור וילדתם המשותפת שגם היא שחורת עור.

קמיל גיבסון, סמנכ"ל השיווק של החברה, אמר לתקשורת בארה"ב כי "התגובות היו 'לא משפחתיות', והחלטנו להוריד אותן מהאוויר. הצרכנים הגיבו בחיוב למוצר. אנחנו יודעים שיש המון סוגים של משפחות בעולם ומעריכים את כולן".

הוא הוסיף כי לחברה אין כוונה להוריד את הספוט מהאוויר.

הסרטון נצפה עד כה קרוב ל-2 מיליון פעם, ורק מיעוט הצביע נגדו בעמוד של יו-טיוב.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988