דירוג "פורבס": מי הדוגמנית המרוויחה ביותר בישראל?

לפי הדירוג, בר רפאלי היא הדוגמנית המרוויחה ביותר בישראל, לאחר שהרוויחה בשנה האחרונה 9 מיליון שקל ■ מי עוד בעשירייה המובילה?

מגזין "פורבס ישראל" מדרג את 10 הדוגמניות המרוויחות ביותר בישראל. לפי הדירוג, בר רפאלי היא הדוגמנית המרוויחה ביותר בישראל, לאחר שהכניסה בשנה האחרונה 9 מיליון שקל. הכנסותיה של רפאלי בשנה האחרונה היו גדולות פי 4 מאלה של הבאות אחריה ברשימה.

הדירוג התחשב בהכנסות הדוגמניות עד סוף מאי 2013, אך לאור הצטרפותה של רפאלי לתוכנית "אקס פקטור", הכנסותיה של רפאלי מינואר 2012 ועד היום יעמדו על קרוב ל-10 מיליון שקל - פי שניים מאשר בדירוג הקודם, כך על-פי "פורבס".

במקום השני מדורגת גל גדות, שהכניסה בשנה האחרונה 2.4 מיליון שקל; ובמקום השלישי התברגה אסתי גינצבורג, כשהכנסותיה מזנקות מ-630 אלף שקל בדירוג הקודם ל-2.3 מיליון שקל בשנה האחרונה.

במקום הרביעי מדורגת לירז דרור, עם 2.2 מיליון שקל; במקום החמישי - מורן אטיאס עם מיליון שקל; במקום השישי - יערה בנבנישתי עם 600 אלף שקל; במקום השביעי - שלומית מלכה עם 550 אלף שקל; במקום השמיני - קסיה סואן עם 500 אלף שקל; במקום התשיעי - אור גרוסמן עם 450 אלף שקל; ואת העשירייה סוגרת נועם פרוסט עם 400 אלף שקל בשנה האחרונה.