הרבור גרופ ו-EGRE מוכרות מתחם בוירג'יניה בכ-44 מיליון דולר

המתחם שנמכר - אחד מפורטפוליו של 8 מתחמים בוירג'יניה בבעלות שתי החברות

‏הרבור גרופ וחברת EGRE מקבוצת איש העסקים שאול אלוביץ', מכרו היום (ה') מתחם מגורים להשכרה בהמפטון רודס (Hampton Roads) שבמדינת וירג'יניה, ארה"ב.

המתחם, הנקרא צ'ייס ארבור (Chase Arbor), שנרכש על ידי שתי החברות בסוף מרץ 2011 תמורת 35.3 מיליון דולר, נמכר כעת תמורת 44 מיליון דולר, מחיר המשקף תשואה של כ-30% לשנה, ו-169.52% החזר על ההון שהושקע.

מתחם צ'ייס ארבור הוא אחד מתוך פורטפוליו של 8 מתחמי מגורים בוירג'יניה, הנמצאים בבעלות הרבור גרופ ו-EGRE (השותפה ב-28.4% בפורטפוליו, באמצעות חברה בת).

מדובר במתחם מגורים שנבנה בשנת 1983, בן 430 יחידות דיור הממוקמות ב-28 מבנים בני 2-3 קומות על שטח כולל של כ-84 דונם. בתוך המתחם בריכת שחייה מגרשי טניס, חדר כושר ועוד. שכר הדירה הממוצע בפרויקט נע בין 879-1510 דולר לחודש (לפי גודל הדירה), והתפוסה במתחם עומדת על כ-95%.

ג'י צביבל, מנכ"ל הרבור גרופ ישראל, אמר כי "רכישת הפורטפוליו בוירג'יניה ב-2011 היתה מורכבת משתי סיבות: ראשית, למוכר היו בעיות פנימיות שיצרו את הצורך במכירת הפורטפוליו. שנית, כחלק מהרכישה, הרבור גרופ לקחה על עצמה את ההלוואות שהיו על הנכסים. עסקאות כאלה מורכבות מאד ולוקחות זמן רב. הרבור גרופ ביצעה את העסקה במטרה להשביח את הנכסים, ולהמתין לעת המתאימה בה ניתן יהיה לפרוע את ההלוואות, ואני שמח שהתכנית הצליחה. בכוונתנו לממש עוד מספר נכסים בפורטפוליו וירג'יניה בחודשים הקרובים".