אסוס FonePad - אחד המוצרים המוזרים שראינו

אסוס החליטה לבנות דגם בו הטאבלט הוא בעצם סמארטפון. מדובר בטאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ' באיכות בינונית מאוד, שלדבר ישירות ממנו זה דבר מביך מאוד ומרגיש מאוד מוזר ולא נוח

אסוס יצירתית מאוד בהנדסת האנוש שלה. אחרי שהשיקה את המכשיר המוצלח PadFone, המאפשר להכניס סמארטפון לתוך טאבלט, החליטה החברה הטייוואנית לבנות דגם בו הטאבלט הוא בעצם סמארטפון. ה-FonePad הוא אחד המוצרים המוזרים ביותר שראינו וקשה מאוד לעכל אותו כשרואים אותו בפעם הראשונה (וגם העשירית).

עיצוב: ה-FonePad הוא לא פאבלט (שילוב של טלפון וטאבלט) כמו הגלקסי S4 של סמסונג. מדובר בטאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ' באיכות בינונית מאוד (רזולוציה של 800 על 1280 פיקסלים). המשקל עומד על 340 גרם והעובי על 10.4 מ"מ.

הבשורה המשמחת, המכשיר נכנס לכיס המכנסיים האחורי. הבשורה הפחות טובה, לדבר ישירות ממנו זה דבר מביך מאוד ומרגיש מאוד מוזר ולא נוח. הפתרון הוא שימוש באוזניית בלוטות'. מלבד זה, ממש לא ברור מדוע מסגרת המסך כה גדולה. בלעדיה המכשיר היה קטן בהרבה ומתאים לא רק לידיים של ענקים. בגלל הגודל, קשה למצוא בקלות את מיקום הרמקול עם האוזן ואז השיחה לא נשמעת טוב.

חומרה: ה-FonePad מגיע עם חומרה בינונית ואפילו נמוכה. מעבד אטום של אינטל חד ליבה במהירות 1.2 ג'יגה הרץ ו-1 ג'יגה זיכרון. מרגישים בקלות את הגמגום של המכשיר בהפעלה של אפליקציות ותוכנות מסוימות. הזיכרון הפנימי עומד על 8 ג'יגה עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס. הסוללה מגיעה בהספק של 4,270 מילי אמפר, בשילוב המעבד החסכוני בחשמל של אינטל, אתם יכולים להשתמש במכשיר גם 24 שעות. מה שמפתיע אותנו, ששבב הבלוטות' באיכות נמוכה. איכות השיחה באמצעות אוזנייה אלחוטית - שהכרחית במקרה הזה - אינה מספיק טובה. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד ג'לי בין (גרסה 4.1.2) של גוגל.

מצלמה: המצלמה מגיעה עם חיישן 3 מגה פיקסל. לא, זו לא טעות. מדובר במצלמה עם חיישן שאנחנו כבר לא רגילים לראות במכשירים הרבה מאוד זמן. יש מיקוד אוטומטי, אבל אין פלאש. התוצאות לא טובות במיוחד.

בשורה התחתונה: ה-FonePad הוא לא מכשיר גרוע, הוא פשוט מוצר שמתאים לנישה מאוד מאוד מסוימת. מדובר בקהל שרוצה להסתובב כל היום עם מיני טאבלט בתור המכשיר העיקרי שלו ומוכן לסבול את הסרבול שמתווסף לכך.

מחיר: 1,400 שקל.

ציון: 6.