האם עו"ד פלילית נאנסה ע"י דמות מרכזית בתיק הבר-נוער?

השמות של עוה"ד ושל החשוד אסורים לפרסום ■ סנגורו של החשוד: "התקיימו ביניהם 3 מפגשים בשעות לילה מאוחרות: בראשון הייתה נשיקה, ובשלישי היא ביקשה מסאז'. היא רצתה להצטרף לצוות ההגנה שלו - ועכשיו היא נוקמת"

פרשת הרצח בבר-נוער לא מפסיקה להסתעף. כעת מותר לפרסם כי מקורב לחשודים ברצח במועדון הבר-נוער חשוד כי לפני מספר ימים הוא אנס עורכת דין מהתחום הפלילי, שעמה היה בקשר כדי שתייצג אותו בפרשה.

לפי החשד, החשוד אנס את עורכת הדין בביתו בליל יום שלישי שעבר תוך שימוש בכוח. החשוד טוען מנגד כי קיים יחסי מין בהסכמה מלאה עם עורכת הדין, ורק לאחר שהחליט לא לצרף אותה לצוות ההגנה - היא החליטה לנקום בו והתלוננה כי אנס אותה.

בהוראת שופט בית משפט השלום בפתח-תקווה, דורון חסדאי, החשוד ישהה במעצר לפחות עד יום רביעי, 26 ביוני. "לאחר שבחנתי את הבקשה ובכלל זה את חומר החקירה והמידע החסוי שהובא לעיוני, שוכנעתי כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירה המיוחסת לו", כתב השופט בהחלטתו על הארכת המעצר.

מפרוטוקול דיון הארכת שנחשף היום (א') עולה כי מאז שנעצרו החשודים ברצח בבר-נוער לפני כ-10 ימים, נפגשו עורכת הדין הפלילית והחשוד מספר פעמים בביתו כדי לדון בשאלת ייצוגו של החשוד בידי עורכת הדין.

לטענת הסנגור, עו"ד שי שורר, באחד המפגשים הללו ובמטרה לשכנע אותו לשכור את שרותיה המשפטיים, משכה עורכת הדין את החשוד למיטה, נשכבה על בטנה וביקשה ממנו לעשות לה מסאז'.

"ואז, לגרסת מרשי, כנראה המסאז' היה יותר מדי טוב, היא לא שלטה ביצריה, נפתח הכפתור של המכנסיים, היה אקט מיני, ואז תוך כדי האקט המיני היא נזכרה שמרשי ללא קונדום, והיא מבקשת ממנו שייצא וישים קונדום כי היא מפחדת מאיידס".

בהמשך, טען הסנגור, ביקשה עורכת הדין להפסיק את יחסי המין, והחשוד נעתר לבקשה והפסיק. בהמשך, טוען הסנגור, "הם חזרו לעשות סקס, ובסיום האקט היא הלכה לדרכה ברוח טובה ומאושרת".

"לדברי עו"ד שורר, "טרם המפגשים ביניהם הם לא הכירו אחד את השני, וברור שהסיבה שהיא פנתה אל החשוד היא לא על דרך המקרה, אלא בעקבות פרשת הבר-נוער".

לטענתו, "לאחר המפגש הראשון, עורכת הדין החלה לעדכן את מרשי מבלי שיבקש זאת, השכם וערב, בעדכונים על הבר-נוער - למרות שברור לכל כי עורכי הדין שי שורר, משה שרמן ושמשון וייס הינם עורכי הדין של החשודים בפרשת הבר-נוער".

עוד טען עו"ד שורר כי "התקיימו ביניהם 3 מפגשים בשעות לילה מאוחרות, בראשון הייתה נשיקה, ובשלישי היא ביקשה מסאז'. היא רצתה להצטרף לצוות ההגנה שלו - ועכשיו היא נוקמת".

בית המשפט לא קיבל, כאמור, את הטענות של החשוד והורה על הארכת מעצרו, תוך שקבע כי הוא מסוכן לציבור ועלול לשבש מהלכי חקירה.