שחקן חדש בשוק החיתולים: המותג השבדי "נייטי" מגיע לארץ

"נייטי", המכיל חומרי ספיגה טבעיים, הוא מותג פרימיום שמחירו גבוה יותר מהמותגים בשוק ■ ישווק ברשתות עדן טבע מרקט וניצת הדובדבן ובחנויות טבע

אחרי ההצלחה של חיתולי "בייביסיטר", מותג חיתולים נוסף נכנס לשוק המקומי. מדובר במותג החיתולים השבדי "נייטי" המכיל חומרי ספיגה טבעיים, שבתהליך הייצור שלהם לא נעשה שימוש בכלור ובתוצריו.‏

בזמן ש"בייביסיטר" חדר לשוק כמותג וליו פור מאני שמחירו נמוך מהמותגים "האגיס" ו"פמפרס", "נייטי" הוא מותג פרימיום, ומחירו גבוה יותר מהמותגים בשוק.

כך למשל, מחירה של חבילת חיתולים מידה 1 עם 26 יחידות יעמוד על 33.9 שקל, וחבילת חיתולים במידות 3-5 המכילה 28-36 יחידות תעלה 52.9 שקל. ‏

לפי שעה, לחברת נייצ'ר קר, המשווקת את המותג בישראל, אין הסכם שיווק ברשתות השיווק המובילות, והמותג ישווק ברשתות עדן טבע מרקט וניצת הדובדבן, בחנויות טבע ובבתי-מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.‏