סוני הכריזה על שעון חכם ופאבלט עם מסך בגודל 6.4 אינץ'

ה-SmartWatch 2 של סוני משמש כמסך משני לסמארטפון ומאפשר באמצעות חיבור אלחוטי מסוג בלוטות' לתקשר עם מכשירי אנדרואיד ■ לאקספריה Z אולטרה יש מעבד מרובע ליבות, תקשורת אינטרנט מדור 4 (LTE) ומצלמה 8 מגה פיקסל

סוני מובייל הכריזה היום (ג') על השעון החכם החדש שלה - SmartWatch 2. החידושים בשעון כוללים הגנה נגד מים וגם קישוריות אלחוטית לטווח קצר מסוג - NFC, המאפשרת חיבור ראשוני עם הסמארטפון בנגיעה בודדת בין שני המוצרים.

השעון של סוני משמש כמסך משני לסמארטפון והוא מאפשר באמצעות חיבור אלחוטי מסוג בלוטות' לתקשר עם מכשירי אנדרואיד (לא רק סוני). השעון מאפשר חיווי של שיחות נכנסות ומסרונים וגם שליטה על נגן המוזיקה. מעבר לזה הוא מאפשר התקנת אפליקציות מהחנות של גוגל לקריאת מיילים, חיווי על מרחק ריצה, הודעות מרשתות חברתיות ושימוש בשעון בתור שלט רחוק למצלמה בטלפון.

"סוני הציגה את הדור הראשון של השעונים החכמים כבר ב-2007", אומר סטפן קיי פרסון, מנהל חטיבת האביזרים בסוני מובייל. "המתחרים רק עכשיו מציגים את הדור הראשון של השעונים החכמים שלהם, כאשר אנחנו כבר נמצאים בדור השלישי עם מעל מיליון לקוחות שרכשו את המוצרים שלנו. העתיד של התחום הזה נראה חיובי, כאשר האנליסטים צופים מכירות של 41 מיליון שעונים חכמים עד 2016".

הסמארט וואץ' 2 צפוי להגיע לחנויות בעולם כבר בחודש ספטמבר, בישראל עדיין אין תאריך השקה.

הפאבלט החדש

פאבלטים עם מסכים בגודל של 5.5 אינץ' לא מספיקים ליצרניות הטלפונים. סוני מובייל הכריזה היום גם על האקספריה Z אולטרה. פאבלט עם מסך בגודל 6.4 אינץ' הכולל את הטכנולוגיה החדשה ממסכי הטלוויזיה שלה - Triluminos, אשר כוללת פילטר צבע מיוחד הנותן תחושה שהצבעים על הצג נראים יותר טבעי וחיים.

למרות המסך הגדול של הפאבלט, המכשיר דק מאוד - 6.5 מ"מ והמשקל לא כבד מאוד - 212 גרם. המכשיר גם עמיד למים ומאפשר לצלם בתוך הבריכה. מעבר לזה, ל-Z אולטרה יש מעבד מרובע ליבות במהירות 2.2 ג'יגה הרץ, תקשורת אינטרנט מהירה מדור 4 (LTE) ומצלמה עם חיישן 8 מגה פיקסל.

בסוני כנראה לא בונים על זה שאנשים ירצו לדבר ממכשיר עם מסך כל כך גדול. בסרטון ההדגמה, ניתן לראות שבחברה מייעדים את ביצוע השיחות באמצעות אוזניית בלוטות'.

המכשיר מתוכנן להיות מושק ברבעון השלישי של השנה, עדיין אין מועד להשקה בישראל.