Parko מגיעה ל-60 אלף משתמשים; חתמה שת"פ עם פינק פארק

Parko הישראלית מפתחת אפליקציה למציאה חניה ■ פינק פארק, גם היא ישראלית, מציעה לבעלי חנויות פרטיות בתל אביב, להשכיר את החנייה שלהם

הסטארט-אפ הישראלי Parko, המפתח אפליקציה למציאה חניה הגיע ל-60 אלף איש ומתכנן לצאת בגרסה חדשה למוצר שלו בשבוע הבא הכולל שיתוף פעולה עם חברת פינק פארק.

הגרסה החדשה שתגיע למכשירי האנדרואיד והאייפון, תהפוך את האפליקציה למקום בו אפשר למצוא גם חנויות בחינם וגם בתשלום. אם לא מוצאים חניה ברחוב, באמצעות האפליקציה אפשר לבחור אפשרות לחפש חניון והאפליקציה מחפשת את החניון הפנוי, הקרוב והזול ביותר סביב המשתמש ואז מנווטת אותו אליו.

בנוסף, יש אפשרות לחפש חניות פרטיות דרך פינק פארק והמשתמשים של פארקו מקבלים חניה ראשונה חינם. פינק פארק הישראלית, מציעה לבעלי חנויות פרטיות בתל אביב, להשכיר את החנייה שלהם, כאשר הם לא נמצאים בבית וכך להרוויח עליה כסף.

אפליקציית פארקו משמשת כרשת חברתית לחניות. המשתמש מזהה מקומות חנייה אשר עומדים להתפנות על-ידי משתמשים אחרים המודיעים על כך. המשתמשים המעדכנים על חנייה אותה הם עומדים לעזוב, מקבלים תגמול במטבעות וירטואליים אשר מאפשרים קבלת פרסים.

לפני מספר חודשים גייסה פארקו חצי מיליון דולר בסבב גיוס ראשון. את סבב הגיוס הובילה קרן ההון סיכון Our Crowd בבעלותו של ג'ון מדבד והיזם גיגי לוי ,המנכ"ל לשעבר של 888. כעת עומדת החברה בפני סבב הגיוס השני, המוערך בסכום של 3 מיליון דולרים.