הקונדומים של רונאלדיניו

הכדורגלן הברזילאי הוותיק לא נח: יפרסם את מותג הקונדומים Sex Free, השיק לאחרונה קו הלבשה פרטי, והוא גם מככב בפרסומות חדשה לבנק

רונאלדיניו, שחקנה של אתלטיקו מיניירו הברזילאית, אולי לא משחק כדורגל ברמה אותה הפגין כשהיה צעיר יותר וליהטט על המגרשים באירופה, אך בכל הקשור ליכולת שלו לגייס ספונסרים - הוא עדיין ברשימה אחת עם הגדולים ביותר.

בימים האחרונים חיזק הקשר באופן משמעותי את תיק החסויות שלו: הוא האריך את ההתקשרות עם גוף השירותים הפיננסיים הברזילאי BANCO BMG שמתמחה בהלוואות ומעלה פרסומת חדשה בכיכובו; הוא השיק קו הלבשה משלו באמצעות מותג Fiveblu איתו הוא משתף פעולה בשנים האחרונות; וגולת הכותרת: הוא יפרסם קונדומים.

רונאלדיניו ישמש כפרזנטור של מותג הקונדומים Sex Free, שמייצר כ-240 מיליון אמצעי מניעה בשנה. במסגרת ההסכם, על הקופסאות של המותג תתנוסס בשנתיים הקרובות דמותו של השחקן במדי אתלטיקו מיניירו.

אגב, רונאלדיניו אינו הכדורגלן הראשון שמפרסם קונדומים: קדם לו החלוץ האיטלקי, כריסטיאן ויירי.

רונאלדיניו, 33, שיחק בעבר בין היתר במילאן, ברצלונה ופריז סן-ז'רמן. הונו האישי הוערך השנה על-ידי האתר goal.com בכ-74 מיליון דולר. בבעלותו נכסי נדל"ן בברזיל, יוון, ברצלונה (ספרד), פלורידה (ארה"ב) ואגם קומו (איטליה).