פארק התעשייה לייד קיבוץ גזר יורחב בהשקעה של 150 מ' ש'

על פי התוכניות, עד סוף 2015 עתיד הפארק לגדול בצורה משמעותית בעוד כ-50 אלף מ"ר נוספים ■ המתחם כולו נמצא בבעלות קבוצת יצחקי ומתחם המורחב יהיה בבעלות משותפת של הקבוצה ושל קיבוץ גזר

פארק תעשייה הממוקם בסמוך לקיבוץ גזר יורחב בהשקעה של 150 מיליון שקל. הפארק יורחב על ידי קבוצת יצחקי, בבעלות דניאל ומישאל יצחקי, שבבעלותה הפארק והמבנים הקיימים. היקף השטח הבנוי נכון להיום בפארק התעשייה עומד על כ-30 אלף מ"ר וכולל מבני לוגיסטיקה, מפעלים ומשרדים. על פי התוכניות, עד סוף 2015 עתיד הפארק לגדול בצורה משמעותית בעוד כ-50 אלף מ"ר נוספים. עלות הרחבת פארק התעשייה עומד על 150 מיליון שקל.

נכון להיום מאוכלס הפארק הקיים בשוכרים כגון חברת מנרב תעשיות שמייצרת מחסנים לגינה מפלסטיק, נרקיס - יבואני נייר, עמודי שלמה - יבואני קרמיקה וכלים סניטריים ועוד. שכר הדירה במבנים הקיימים עומד על כ-30 שקל למ"ר. ל"גלובס" נודע כי במסגרת הפארק החדש עתידה החברה להעלות את שכר הדירה המבוקש שיעמוד על 38 שקל למ"ר לחודש.

המתחם כולו נמצא בבעלות קבוצת יצחקי ומתחם המורחב יהיה בבעלות משותפת של הקבוצה ושל קיבוץ גזר כאשר החברה והקיבוץ הקימו יחד תאגיד שביצע עסקה משותפת מול רשות מקרקעי ישראל עפ"י החלטה 949 ורכשו את זכויות הבנייה בקרקע. חלקה של קבוצת יצחקי בתאגיד הוא 74%.

זה איננו פארק התעשייה היחידי בו מעורבת הקבוצה. לאחרונה דווח כי תקים פארק תעשייה בספירים, סמוך לשדרות, בשטח של כ-20 אלף מ"ר, ובהיקף השקעה של כ-60 מיליון שקל. במקביל, בכוונת החברה להרחיב גם פארק תעשייה נוסף, שנמצא בבעלותה בקיבוץ משמרות, בהיקף כספי של כ-70 מיליון שקל.

מישאל יצחקי, מבעלי ומנכ"ל קבוצת יצחקי מסר: "פארק התעשייה המשודרג עתיד לכלול מבני לוגיסטיקה מודרניים, שטחי פריקה וטעינה נרחבים, סככות ומבני משרדים. המבנים ייבנו במפרט גבוה ועכשווי בהתאם לסטנדרטים הנהוגים היום למבני לוגיסטיקה. המבנים יינתנו לחלוקה ולהתאמה לפי צרכי השוכרים השונים".