עובדי "מעריב" להנהלה: האם העיתון בדרך להיסגר?

בחברות המחזיקות ב"מקור ראשון" וב"מעריב" מתקשים בחודשים האחרונים לשלם לשורה של ספקים, ובהם בית הדפוס וכותבי הפרילנס בשני העיתונים

עובדי העיתון "מעריב" שלחו מכתב באמצעות עורכי דין להנהלת העיתון, בדרישה להבהרות באשר לעתידו. "האם יש כוונה לסגור את עיתון 'מעריב'?", שאלו העובדים במכתבם.

זאת, לאור העובדה שבחברות המחזיקות ב"מקור ראשון" וב"מעריב" מתקשים בחודשים האחרונים לשלם לשורה של ספקים, ובהם בית הדפוס וכותבי הפרילנס בשני העיתונים.

על-פי גורמים ב"מעריב", בשבועות האחרונים מתרבות השמועות על סגירה קרובה של העיתון - שמועות אשר הוכחשו גם באוזני "גלובס" על-ידי הנהלת "מעריב".

כמו כן, העובדים קוראים "לתאם ישיבה דחופה בהשתתפות כל הנוגעים בדבר ולפרוס בפני נציגות העובדים את המתרחש ב'מעריב', ובכלל זה נבקש לקבל התייחסות למסקנות דוח מקינזי", לשון המכתב.

היום (ד') מקיים ועד הפעולה של "מעריב" פגישות עם עובדי "מקור ראשון" ועם עיתונאי "מעריב".

באמצעות עורכי הדין אמיר בשה ואייל ידין כותבים העובדים כי הגיעו לידי נציגות העובדים ידיעות על כוונתו של שלמה בן-צבי לבצע שינויים מבניים וארגוניים דרמטיים בעיתון "מעריב", וזאת "באופן חד-צדדי ובהתעלם מנציגות עובדים. לצערו של ועד העובדים, התנהלות זו מצד מרשתך היא 'סיבוב נוסף' של התעלמות בן-צבי מוועד העובדים בעניין שינויים מבניים במקום העבודה ונדבך נוסף בחוסר תום-הלב".

מ"מעריב" לא נמסרה תגובה.