חשד: גנבה את האייפון של חברתה המתה במהלך השבעה

נוי כהן ז"ל בת ה-17 מתה לפני כשבועיים במהלך בילוי בבריכה עם חבר ■ אחת מחברותיה הגיעה לשבעה שהתקיימה בבית המשפחה, ואז לפי החשד גנבה את האייפון של חברתה המנוחה - ומחקה ממנו את התמונות האחרונות שצילמה

הטלפון ובו כל התמונות והזיכרונות נגנב במהלך השבעה של נוי כהן ז"ל: חברתה הטובה של המנוחה נעצרה היום (א') כשברשותה המכשיר, והיא חשודה בגניבתו ובמחיקת התמונות שהיו בו.

לפני כשבועיים נפטרה נוי כהן בת ה-17, לאחר שהלכה לרחוץ בבריכה ביחד עם חבר ותיק, רק זמן קצר לפני סיום כיתה י"ב. במהלך השבעה נגנב מביתה הטלפון שלה, מסוג אייפון 5, ועמו כל הזיכרונות והתמונות. היום בצהריים עצרו שוטרי תחנת ראש-העין את החשודה בגניבה, והיא לא אחרת מחברתה הטובה שהגיעה לנחם את ההורים השכולים.

בסיום פעולות חקירה גלויות וסמויות עיכבו היום בצהריים שוטרי תחנת ראש-העין צעירה בת 18, תושבת אחד היישובים בשרון. על-פי החשד, הצעירה הגיעה לנחם את בני משפחתה של חברתה, ובזמן שלא הבחינו גנבה את מכשיר הטלפון שלה, ובו הזיכרונות והתמונות האחרונות שצילמה.

יחד עמה עוכבו לחקירה גם הוריה, בשנות ה-40 וה-50 לחייהם, בחשד שידעו לכאורה על מעשי בתם. בביתם נמצאו תעודות זהות גנובות וכרטיס אשראי החשודים כגנובים.

לפני כשבועיים נפטרה נוי כהן ז"ל, ורבים הגיעו לנחם את בני המשפחה האבלים. ימי השבעה הסתיימו, הגעגועים גברו, וההורים השכולים ביקשו לראות את תמונותיה האחרונות של בתם במכשיר הטלפון שם צילמה את עצמה. מספר פעמים חיפשו בני הבית את המכשיר, אך לשווא - המכשיר לא אותר, למרות שבני המשפחה זכרו כי במהלך ימי השבעה חברים ומכרים רבים אחזו בו והסתכלו בתמונות האחרונות של בתם.

מיד לאחר השבעה פתחו שוטרי ראש-העין בחקירה גלויה וסמויה, ומנחמים רבים תושאלו לאחר שהטלפון נגנב בזמן ימי האבל. במסגרת החקירה הגיע מידע שלפיו צעירה שהייתה בקשרי חברות עם המנוחה אוחזת טלפון זהה לזה שנגנב.

היום התייצבו שוטרים בפתח ביתה של החשודה, ובתום חיפוש קצר אותר מכשיר הטלפון הגנוב, תעודות זהות וכרטיס אשראי החשודים אף הם כגנובים.