ליפא אוגמן עוזב את סלקום לאחר 19 שנה

ליפא אוגמן, סמנכ"ל טכנולוגיות והנדסה בסלקום, נמנה עם מייסדי החברה ונחשב לאחד מאבני-היסוד שלה לאורך השנים

ליפא אוגמן, סמנכ"ל טכנולוגיות והנדסה בחברת סלקום, הודיע על פרישה בתום 19 שנים בחברה. אוגמן נמנה עם מייסדי החברה ונחשב לאחד מאבני-היסוד שלה לאורך השנים. הוא יעזוב בקרוב את תפקידו, וימונה לו מחליף עליו יודיעו בשבועות הקרובים.

אוגמן היה אחד היסודות היציבים והחזקים ביותר בסלקום לאורך השנים והוא ליווה את כל ההתפתחויות הטכנולוגיות והרגולטוריות בעסף הסלולר מראשיתו בישראל. ניתן להעריך שהוא אחד מסמנכ"לי ההנדסה הוותיקים ביותר שיש בישראל בתחום התקשורת והניסיון שלו לא יסולא בפז.

אוגמן היה יוצא דופן בראייתו הטכנולוגית, והוא ההוגה והמוציא לפועל של הקמת רשת סיבים אופטיים רחבה בכל הארץ שמשמשת את סלקום לטובת אתריה כמעט במלואה, ובנוסף אפשרה לחברה להפוך לשחקן בעל משמעות בשוק התקשורת לעסקים בזכות העובדה שהרשת שלה הגיעה לכל פארק תעשייתי בארץ.

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, קיבל את בקשתו של ליפא לסיים את תפקידו וביקש להודות לו בשם העובדים, ההנהלה, הדירקטוריון ובעלי המניות על תרומתו לחברה וציין, כי "הדרך שעשה ליפא בחברה החל מימיה הראשונים ב 1994, הייתה עתירת שינויים והתפתחויות משמעותיות בעולם הטכנולוגיות וכללה, בין היתר התקדמות מתמדת של החברה לטכנולוגיות חדישות. זאת בנוסף להקמת רשת תמסורת עצמאית מבוססת סיבים אופטיים, ורשת מיקרוגל משלימה תוך הצלחה בכל אתגר ושמירה מתמדת על רשת איכותית בחזית הטכנולוגיה".

שטרן הוסיף: "ליפא הינו חבר מוערך בהנהלת החברה, שותף חשוב בהצלחתה לאורך שנות פעילותה ומהווה דמות מופת לעובדיו".

עמי אראל, יו"ר קבוצת סלקום, מסר: "ליפא הינו מהאבות המייסדים של סלקום, בנה מערכת תשתיתית מעולה ויש לו חלק נכבד בהצלחות סלקום ב-19 השנים האחרונות. אני מאחל לו הצלחה בכל אשר יילך".

ליפא אוגמן ציין: "אני מודה על ההזדמנות הנדירה שנתנה לי להוביל את העשייה הטכנולוגית בסלקום ואת חטיבת הטכנולוגיות ומסיים מלא גאווה על השגי החטיבה לאורך כתשע עשרה שנות פעילות. השגים אלה הביאו את חברת סלקום להובלת שוק הרט"ן, יחד עם חדשנות בתקשורת הקווית לפריסת רשת הסיבים האופטיים בהיקף נרחב ביותר על פני כל שטח המדינה לטובת צרכיה הפנימיים של סלקום ולביסוסה כספק שירותים משמעותי בשוק העסקי. מלוא הערכתי לחברי בחטיבה, לעובדי חברת סלקום וההנהלה, לקבלני המשנה, על הסיוע הרב שקיבלתי לאורך השנים".