הרצליה: אשדר תקים 440 יח"ד במסגרת פרויקט פינוי-בינוי

הדיירים חתמו על הסכם עם אשדר למימוש התוכנית, שמקודמת בוועדה המקומית לתכנון ובנייה ■ המתחם הוכרז ע"י הממשלה כמיועד לפינוי-בינוי לפני חודש

האם חברת אשדר תממש את פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בהרצליה? החברה הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם לייזום פרויקט פינוי עם דיירי שכונת משהב בהרצליה הכולל 440 יחידות דיור. מדובר במתחם הכולל 146 דירות בבניינים ישנים ברחובות הרב נורוק, חב"ד, וביל"ו, הכוללים 146 יחידות דיור בהרצליה, אשר על-פי הפרויקט המתוכנן ייהרסו ובמקום יוקמו 440 דירות חדשות בשטח ממוצע של 110 מ"ר.

"עם חתימת כל הדיירים על הסכם עם החברה, אישור תוכנית בנין עיר החדשה והוצאת היתרי בנייה על-פיה, יפונו הדיירים מיחידותיהם הנוכחיות, הבניינים בהם ממוקמים היחידות הנוכחיות ייהרסו ותחתם יוקמו בניינים חדשים, כאשר כל דייר יהיה זכאי לקבל דירה חדשה בבניינים החדשים שיוקמו ויתרת הדירות החדשות תימכרנה על-ידי החברה לצדדים שלישיים", דיווחה אשדר מוקדם יותר לבורסה.

יש לציין כי עד כה לא בוצע אף פרויקט פינוי-בינוי בעיר הרצליה. התוכנית, היא אחת מעשרה מתחמים עליהם יזמה עיריית הרצליה תוכניות לפינוי-בינוי ואף הגישה אותן לבחינת משרד השיכון, לצורך הכרזה. עד כה הכריז משרד השיכון על שניים מהמתחמים כמיועדים לפינוי-בינוי, וביניהם מתחם משהב. בעיריית הרצליה מסרו כי "התוכנית עברה לפני כחודש מיון ראשוני של משרד הבינוי והשיכון וקיבלה אישור לעבור לשלב תכנון מפורט, לקראת הגשה לוועדה מקומית". בעירייה העריכו כי התוכנית תובא לדיון בוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעוד 8 חודשים.