קבוצת סיטי פותחת מאיץ סטארט-אפים בישראל

פעילות הפיתוח הטכנולוגית של קבוצת הפיננסים מתרחבת: התוכנית תפעל במשך תקופה של ארבעה חודשים ובמסגרתה יוכלו החברות להיחשף לפעילות ולידע בסיטי, וכן להכיר מנהלים בכירים של הקבוצה בעולם

פעילות הפיתוח הטכנולוגית של קבוצת הפיננסים סיטי בישראל, מתרחבת. סיטי הודיע היום על הקמת המאיץ הראשון בתחום הטכנולוגיה הפיננסית בישראל, עם תוכנית שמיועדת לחברות סטארט-אפ בתחילת דרכן. בראש האקסלרטור עומדת ארנית שנער, שמצטרפת למרכז החדשנות שמפעילה סיטי בישראל אשר מנוהל על ידיי לירון וורמן.

התוכנית תפעל במשך תקופה של ארבעה חודשים ובמסגרתה יוכלו החברות להיחשף לפעילות ולידע בסיטי, וכן להכיר מנהלים בכירים של הקבוצה בעולם. המחזור הראשון ייצא לדרך בסוף 2013, כאשר הגשת המועמדות אליו תסתיים בעוד בשבועות הקרובים.

בסיטי מציינים כי אינם מגבילים את התחומים הרלוונטיים לחברות, ואלו יכולות להגיע "מכל תחומי הטכנולוגיה הפיננסית". בסיטי מתכוונים שבמחזור הקרוב יהיו 5-10 חברות. מודל הפעילות לא יכלול קבלת מניות בחברות.

התוכנית נפתחת על רקע שורה של שינויים שיזעזעו את עולם הפיננסיים בקרוב. מדובר במוצרים ובשירותים שבעבר היו זמינים רק דרך הפקיד בבנק, וכיום ניתן להשתמש בהם בעזרת גישה לאינטרנט. לדברי שנער: "מטרת האקסלרטור היא לעזור לחברות סטארט-אפ לבחון רעיונות מול המנטורים של סיטי, לקבל מהם פידבק מיידי, ולאפשר להם לפתח מוצרים מצוינים".