אורבוטק סוגרת רבעון: הרווח הנקי הוכפל ל-10.5 מיליון דולר

הכנסותיה של אורבוטק ברבעון השני של 2013 עלו לכ-108.8 מיליון דולר, בהשוואה לכ-95.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013 ובהשוואה לכ-97.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

חברת אורבוטק דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2013. הכנסותיה של אורבוטק ברבעון עלו לכ-108.8 מיליון דולר, בהשוואה לכ-95.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013 ובהשוואה לכ-97.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. יצוין, כי ההכנסות ברבעון השני של השנה גבוהות מהתחזית אותה פרסמה החברה ברבעון הראשון ושעמדה על כ-105 מיליון דולר.

הרווח הגולמי (GAAP) של אורבוטק ברבעון השני של 2013 עלה לכ-46.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-38.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי (GAAP) של אורבוטק ברבעון השני של 2013 זינק לכ-12.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון השני של 2013 זינק לכ-14 מיליון דולר, בהשוואה לכ-5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי (GAAP) ברבעון השני הוכפל לכ-10.5 מיליון דולר, בהשוואה לרווח של כ-5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013 ובהשוואה להפסד של כ-800 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי Non-GAAP ברבעון זינק לכ-12.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-3.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

אורבוטק סיימה את הרבעון השני של 2013 עם היקף מזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות לטווח קצר וניירות ערך בסך כ-220.2 מיליון דולר. בתקופה זו החברה ייצרה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך כ-18.1 מיליון דולר. יתרת החוב של החברה עומדת כיום על כ-16 מיליון דולר ובהתאם לתנאי ההלוואה, החברה צפויה לפרוע את כולה עד לדצמבר 2013.

בהתייחסו לתוצאות שפורסמו היום אמר אשר לוי, מנכ"ל אורבוטק: "אנו שמחים לדווח על רבעון שני חזק, שכלל בין היתר גידול בהכנסות החברה לרמה שמעבר לתחזית ויחד עם הכפלת הרווח הנקי שלנו ביחס לרבעון הקודם. התוצאות משקפות את התנאים העסקיים המשופרים בהם פועלת החברה וכן את השפעת המהלכים התפעוליים שנקטנו להפחתת עלויות בסוף השנה שעברה. עוצמת הביקושים מצד הצרכנים למכשירים אלקטרוניים מתקדמים, ממשיכה להוות בסיס לאופטימיות זהירה. בתעשיית הצגים השטוחים (FPD), אנו רואים פעילות מוגברת, כאשר הלקוחות שלנו מיישמים את תכניות ההשקעה שלהם לעתיד, בפרט בסין. אנו מאמינים כי ההשקעה בפיתוח המוצרים החדשים שלנו מצליחה לתת מענה לדרישות הגוברות מצד הלקוחות בכל התחומים, תוך שאנו מספקים להם את הפתרונות החדשניים הטובים ביותר לצרכיהם. במקביל, אנו ממשיכים לחפש הזדמנויות נוספות בתחום תעשיית הרכיבים האלקטרוניים ובתעשיות נוספות הקשורות למוצרי החברה".