הסדרה "אמא ואבאז" ששודרה ב"הוט" נמכרה לשידור בצרפת

גם בבריטניה נמכרו אופציות להפקת הסדרה, כשהסדרה נמכרה לחברת ההפקה Company Pictures, שהפיקה בין היתר את הלהיטים "סקינס", ו-"חסרי בושה"

הסדרה "אמא ואבאז" של אבנר ברנהיימר תשודר בצרפת. הסדרה ששודרה ב"הוט", בהפקת טדי הפקות, מופצת בעולם באמצעות חברת ADD. מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של ADD, הדס מוזס ליכטנשטיין, חתמה על עסקה מול מערך ההפצה הצרפתי של Double V, מה שיביא תחילה לשידור עם תרגום לצרפתית של הגרסה הישראלית ובהמשך אולי גם להפקה גרסה מקומית לפורמט.

גם בבריטניה נמכרו אופציות להפקת הסדרה, כשהסדרה נמכרה לחברת ההפקה Company Pictures, שהפיקה בין היתר את הלהיטים "סקינס", ו-"חסרי בושה".

"אמא ואבאז" עוסקת בתא המשפחתי הכולל זוג הומואים ורווקה סטרייטים שמביאים יחד ילד לעולם. אבנר ברנהיימר, יוצר הסדרה, עובד במים אלו על עונה שנייה שתעלה בהוט בשנה הבאה.

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של הוט אמר כי "לסדרה יש יכולת לסחוף אחריה קהל רב ברחבי העולם כפי שסחפה את הצופים והמבקרים בישראל. התסריט המקורי יכול לעבוד נפלא גם בעולם הגדול". מארק פיבוס מ-Company Pictures אמר כי "הגרסה הישראלית של הסדרה מלאה באיכות ובמקוריות, ואנחנו מתרגשים להביא את הסדרה הנפלאה והייחודית של אבנר לקהל הבריטי. אנחנו מקווים שזו תהייה התחלתה של מערכת יחסים ארוכה ופורה".

מחברת Double V נמסר כי הם גאים להפיץ את "אמא ואבאז" בטריטוריות הצרפתיות. "נמשכנו לגישה הפשוטה והאנושית שבסדרה ואנחנו צופים לה הצלחה גדולה", נמסר משם.