רייטינג: "האח הגדול" ו"המירוץ למיליון" צמודות בפסגה

"המירוץ למיליון" מגיע השבוע ל-32% צפייה ■ 32.8% צפייה למשדר ההדחה של "האח הגדול"

אחרי תוכנית "האח הגדול", גם שידור חוזר של תוכנית אחרת יכול להשיג נתונים גבוהים. כך מוכיחה, ולא בפעם הראשונה, "אנשים" של קשת בהנחייתו של דרור גלוברמן, שרשמה ביום ראשון אחרי השעה 23:00 בלילה 20.3% צפייה. חשיבותה של מקפצת הרייטינג מוכיחה את עצמה גם בעבור רשת - כאשר שידור של "מועדון המבקרים" אחרי "המירוץ למיליון" מגיע השבוע לשיא עונתי של 17.3% צפייה.

"סופר נני" מסיימת את העונה הגבוהה ביותר בתולדותיה, עם ממוצע של 25.4% (בשבוע זה הגיעה ל-21.2%). גם כאן חלק מזר הפרחים מגיע ל"אח הגדול", שמשדר "הפריצה" שלו בימי שני הקדים את שידור תוכנית ההדרכה ההורית.

ובאשר לתוכנית הריאליטי הנצפית בישראל עצמה - היא קרובה יותר מתמיד לריאליטי של רשת "המירוץ למיליון". 32.8% למשדר ההדחה של "האח הגדול", לעומת 32% לפרק הנצפה יותר השבוע של "המירוץ". מעניין לראות מה תעשה קשת השבוע, כדי לא לאפשר ליריבה רשת להעפיל אל צמרת הטבלה.

נתון גבוה ומוצלח ל"כלוב הזהב" של רשת - 24%. הקהל הישראלי מעדיף שעשועונים מאשר להביט נכוחה אל המציאות שבה הוא חי בתוכנית כמו "הפנים האמיתיות - השד העדתי", עם אמנון לוי, שאמנם הפכה לתוכנית מדוברת אך השיגה לערוץ 10 רק 12.2% בלבד. "מלבי אקספרס" ששודרה אחר-כך ביום חמישי הגיעה ל-7.2%.

גם "המעגל" של דן שילון התאושש השבוע ל-18.2% צפייה. "אולפן שישי" עם דני קושמרו התחזקה אף היא ל-15.9%, כשמולה אילה חסון ו"יומן" הגיעו ל-6.5% ב"יומן". "שישי" בערוץ 10 עם 4% בלבד - פחות מ"שי בשישי" - התוכנית הנצפית בליל שבת בערוץ, עם 4.7%.

מעט מאוד מתעניינים באליפות העולם בשחייה בברצלונה, המשודרת בערוץ 1. במהלך היום צופים בה פחות מ-1% ובשידורי הערב היא זוכה לכ-2% צפייה.

רייטינג
 רייטינג