צפו: וילה בהרצליה מוצעת למכירה ב-100 מיליון שקל

הבית, שמוצע למכירה ע"י איש עסקים ממוסקבה, ממוקם סמוך לים וכולל אמבטיה בצורת נעל עקב עשויה זהב טהור בעיצובו של ורסאצ'ה, שיובאה במיוחד מאיטליה

אם חלמתם לרחוץ באמבטיה בצורת נעל עקב של אישה העשויה כולה זהב טהור בעיצובו של ורסאצ'ה, תוכלו לעשות זאת יום יום אם ברשותכם 100 מיליון שקל לרכישת וילה בהרצליה פיתוח. את הוילה מציע למכירה איש עסקים תושב מוסקבה, שבנה את הווילה לפני פחות משנתיים ולעולם לא התגורר בה, למעט ביקורים בישראל עם משפחתו בעיקר בתקופות החגים. תג המחיר עבור הווילה הוא כאמור 100 מיליון שקל.

מדובר בווילה בשטח בנוי של 800 מ"ר בשלוש קומות, הבנויה על מגרש בשטח 1.75 דונם. הווילה כוללת 9 חדרים, בריכת שחיה, מרתף ובו חדר קולנוע, חדר כושר, ספא, סאונה יבשה ורטובה, ומעלית בתוך הבית. הוילה ממוקמת ברחוב רמת ים, בקו שני לחוף הים, וניתן לראות את הים מהקומה השנייה של הוילה.

לדברי אלון דנין, בעל סוכנות התיווך "גלי תכלת" המשווקת באופן בלעדי את הנכס, הבית כולל ריהוט ואיבזור יוקרתי פרי המעצב ורסאצ'ה שיובא במיוחד מאיטליה, והוא נמכר עם הריהוט עצמו. "הריהוט כולל אמבטיה בצורת נעל עקב של אישה עשויה זהב טהור, כיורים עשויים זהב טהור ועד מצעי משי" מסר דנין. "מדובר בפריים לוקיישן בהרצליה פיתוח, ובמרחק של דקה וחצי מחוף הים, כאשר על פי הערכות מי שירכוש את הוילה יהייה בעצמו תושב חוץ" לדברי דנין, הווילה דורגה אתמול על ידי המגזין פורבס, כ"בית היקר ביותר שמוצע למכירה כעת בישראל".

עסקאות בסכומים בסדרי גודל של 100 מיליון שקל ומעלה בהרצליה פיתוח הן נדירות: בחודש דצמבר 2010 רכש איש העסקים טדי שגיא את ביתו של זכי רכיב ברחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח תמורת 145 מיליון שקל. הווילה כללה 1000 מ"ר בנוי על שטח של 4 דונם. בתחילת השנה חשף "גלובס" כי אשת העסקים רות פרסול רכשה וילה ברחוב קפלן בהרצליה פיתוח תמורת 71 מיליון שקל. הווילה כללה 1000 מ"ר בנוי על שטח של דונם וחצי.