רשת המשביר לצרכן משקיעה 4 מיליון שקל בפעילות לחגים

תפיק שני קטלוגים מיוחדים ותעלה קמפיין פרסומי חדש בכיכובה של עדי אשכנזי

רשת המשביר לצרכן נערכת לקראת הקניות לחגים ומשיקה פעילות שיווקית ייעודית. במסגרת הפעילות, שבה הושקע 4 מיליון שקל, תפיק הרשת שני קטלוגים מיוחדים ותעלה קמפיין חדש בכיכובה של עדי אשכנזי.

בסקר שנערך לקראת ראש השנה על-ידי רותם TRI עבור המשביר, שבדק את הרגלי צריכת המתנות בישראל, עלה כי 56.2% מהצרכנים מתכננים לערוך את מרבית הקניות לחג כשבוע לפני החג, ו-11.4% מתכוונים לרכוש את המתנות לחג יום או יומיים לפניו.