צ'לסי בנתה אפליקציית סקאוטינג אישית לאייפד של רומן אברמוביץ'

האוליגרך יוכל כעת להתעדכן בקלות בכל הנתונים הנוגעים לאלפי השחקנים הנעקבים ע"י מערך הסקאוטינג של קבוצת הכדורגל שלו

עובדה אחת כבר ממש לא חדשה: רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי מאז 2003, שבמהלך העשור האחרון שפך מכיסו כ-630 מיליון ליש"ט על מנת לתחזק את מועדון הכדורגל האנגלי ולהפוך אותו לאחד מהמצליחים ביותר באירופה - מאד אוהב כדורגל ונוטה לרדת לפרטים הקטנים של העבודה המקצועית בקבוצה. כעת, ממשיך להתברר עד כמה זה נכון.

"הדיילי מייל" מפרסם כי צ'לסי פיתחה אפליקציה מיוחדת לאייפד, שרק לאברמוביץ' ולכמה עובדים בכירים במועדון יש גישה אליה, באמצעותה ניתן להתעדכן בחדשות החמות ממערך הסקאוטינג המתקדם של הקבוצה, ולקבל מידע מפורט על כל השחקנים אחריהם צ'לסי עוקבת.

אלפי שחקנים נמצאים במעקב קבוע על-ידי רשת הסקאוטרים של המועדון שפזורה ברחבי העולם. בצ'לסי שוקלים להחתים שחקנים אך ורק אם שיטת המדידה הייחודית שפותחה במועדון, מעניקה להם ציון של למעלה מ-90%. הציון נקבע לפי משתנים שונים, שמתעדכנים בתכיפות.

מאמנה החדש-ישן של צ'לסי, ז'וזה מוריניו הפורטוגלי, אמר לאחרונה כי לטעמו, צ'לסי מחזיקה במערך הסקאוטינג המתקדם ביותר בכדורגל העולמי - הרבה יותר משל הקבוצות הקודמות בהן עבד: ריאל מדריד הספרדית, פורטו הפורטוגלית, ואינטר האיטלקית.

כעת, לאברמוביץ' תהיה גישה מהירה ביותר למידע על כדורגלנים מרחבי העולם, באמצעות האפליקציה שפותחה, כאמור, במיוחד בשבילו. או במילים אחרות: גם כשהמיליארדר יהיה בלב ים, על היאכטה המפוארת שלו, יהיה לו קל להחליט האם לקבל את בקשותיו של מוריניו לרכישת שחקנים כאלו או אחרים.