דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

איקאה מבצעת ריקול למיטות ילדים מחשש לסכנת פגיעה

איקאה ישראל מבצעת ריקול למיטות ילדים KRITTER ו-SNIGLAR, עקב דיווחים בעולם על מקרים בהם נשבר המוט המחבר בין מעקה הבטיחות למסגרת המיטה

הודעת ריקול מטעם איקאה ישראל: לקוחות שרכשו מיטות ילדים מהסדרות KRITTER ו-SNIGLAR נקראים ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת לקבל ערכה לתיקון המיטה.

הקריאה מתייחסת למיטות שיוצרו בין התאריכים מארס 2011 ועד מאי 2013 - חותמת תאריך הייצור מופיעה על גבי התווית המחוברת לראש המיטה או לחלקה התחתון של המיטה.

לקוחות שברשותם דגמים אלה נקראים לפנות לשירות הלקוחות באמצעות המענה הטלפוני, או בדלפקי שירות הלקוחות בחנויות בראשון-לציון ובנתניה, על מנת לקבל ערכת תיקון ללא תשלום.

הערכה כוללת מוט מתכת מלא בקוטר 10 מ"מ, התאמות לחיבור המוט למעקה הבטיחות ולצד המיטה, שני מפתחות אלן (מפתח משושה) והוראות תיקון, שלפי החברה הנן פשוטות לביצוע עצמאי.

באיקאה מדגישים כי אם תאריך הייצור אינו בטווח שצוין מעלה, אין צורך בתיקון.

הקריאה באה בעקבות 7 דיווחים שקיבלה איקאה מרחבי העולם, על מקרים בהם נשבר מוט המתכת המחבר בין מעקה הבטיחות למסגרת המיטה. המוט השבור עלול לחשוף קצוות מתכת חדים, המהווים סכנת פגיעה.

בחברה מדגישים כי לא התקבל אף דיווח על פציעה מכל סוג שהוא כתוצאה משבירת מוט המתכת.

המוקד הטלפוני של איקאה: 35832*

איקאה / צילום: יחצ
 איקאה / צילום: יחצ

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות