629 דירות נמכרו ב"גינדי ת"א"; 2.3 מיליון שקל בממוצע לדירה

בדוחות כספיים שפירסמה היום רבוע כחול נדל"ן, מדווחת החברה כי בגין הדירות שמכרה היא צפויה לקבל תמורה כוללת של 1.4 מיליארד שקל ■ פרויקט "גינדי ת"א", יכלול קניון מסחרי, מוזיאון, בית-ספר ו-11 בנייני מגורים בני 14 קומות

629 דירות נמכרו עד כה בפרויקט "גינדי תל אביב", שמקימות החברות גינדי השקעות ורבוע כחול נדל"ן במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב. בדוחות כספיים שפירסמה היום רבוע כחול נדל"ן, מדווחת החברה כי בגין הדירות שמכרה היא צפויה לקבל תמורה כוללת של 1.4 מיליארד שקל. סכום המשקף תמורה של 2.3 מיליון שקל לדירה בממוצע. נכון להיום קיבלו החברות 817 מיליון שקל מסך התמורות הכולל בגין מכירת הדירות, המהווים 55% מסך התקבולים הצפויים.

פרויקט "גינדי תל אביב", שמוקם בצומת הרחובות קרליבך החשמונאים ומנחם בגין יכלול קניון מסחרי, מוזיאון, בית ספר, ו- 11 בנייני מגורים בני 14 קומות הכוללים 722 דירות, ו-54 דירות להשכרה. במהלך 2012 התקבלו היתרי בניה להקמתן של 652 דירות בפרויקט ולשני מפלסי חניה מכלל שטחי החניה בפרויקט.

ברבוע הכחול נדל"ן מעריכים כי היתרי בנייה להקמת יתר 70 הדירות בפרויקט, המבנה המיועד להשכרה ויתרת החניות צפויים להתקבל במהלך המחצית השניה של שנת 2013. לפני כשבוע ב- 12 באוגוסט 2013 התקבל היתר הבניה להקמת הקניון, שטחי המסחר לאורך רחובות קרליבך והחשמונאים ומרכז הספורט.

בחודשים האחרונים מנהלת עיריית תל אביב מגעים עם מספר גורמים בשוק הנדל"ן לרכישת קרקע נוספת במרכז המתחם המיועדת להקמת יתרת 296 הדירות בשלושה עד ארבעה מגדלי מגורים. בראש החברות שמנהלות מגעים עם העירייה, נמצאת חברת גינדי השקעות, אלא שלשלב השני של הפרויקט, בחרה רבוע כחול נדל"ן שלא להצטרף לשותפתה. על פי הערכות בשל העובדה כי בחלק זה של הפרויקט לא נכללים שימושים מסחריים - תחום התמחותה של החברה, אלא רק דירות מגורים.