ניסוי: עירוני רמה"ש תנפיק לאוהדים מנוי "הפוך" ללא תשלום

הקבוצה שרשמה את ממוצעי הקהל הנמוכים ביותר בליגה אשתקד, מנסה למשוך צופים באמצעות חלוקת מנויים חינם, כשאלו שלא יגיעו למשחקים יחויבו לשלם

הפתעת העונה הקודמת בליגת העל בכדורגל, עירוני רמת השרון, שהצליחה כזכור להעפיל לפלייאוף העליון - קיימה היום (ב') מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2013/14.

הקבוצה, שאשתקד משכה את כמויות הקהל הנמוכות ביותר מבין 14 הקבוצות בליגה (כ-1,200 צופים בלבד בממוצע למשחק במגרש "גרונדמן"), הודיעה על ניסוי מעניין: הנפקת מנוי "הפוך". במסגרת היוזמה, כ-200 מנויים יחולקו בין האוהדים שיקבלו אותם ללא תשלום, אבל יהיו מחויבים להגיע למשחקים. אוהד שלא יגיע יחוייב בתשלום על-פי המשחקים בהם לא נכח. מנויים רגילים הונפקו השנה במחירים של 225 שקל.

יו"ר המועדון, רפי יצחק, התייחס היום לסכסוך בין ההתאחדות לכדורגל לבין הטוטו: "זה לא נוח לנו כל הסיפור עם הטוטו, וזה לא עוזר, כי יש לנו התחייבויות על חוזים. זה מכביד". יצחק הודיע כי התקציב של הקבוצה ירד מ-11.7 מיליון שקל ל-10 מיליון שקל, בהתאם לשינוי שהתבצע העונה בתקציבי המינימום של קבוצות בליגת העל. "לא כל השחקנים יעברו בבקרה התקציבית", אמר יצחק. "יכול מאוד להיות שנעביר רק 19 שחקנים".