סוף לסכסוך בין האישה העשירה ביותר באוסטרליה לילדיה?

ג'ינה ריינהרט האוסטרלית הציעה לפרוש מניהול קרן נאמנות משפחתית בשווי מיליארדי דולר, כדי לסגור תביעה שהגישו נגדה שניים מילדיה

האוסטרלית ג'ינה ריינהרט, האישה העשירה ביותר באסיה והפסיפיק, הציעה לפרוש מניהול קרן נאמנות משפחתית בשווי מיליארדי דולר, כדי לסגור תביעה שהגישו נגדה שניים מילדיה.

ג'ון הנקוק וביאנקה ריינהרט תבעו את אמם בספטמבר 2011, בדרישה להדיח אותה מניהול קרן הנאמנות Hope Margaret Hancock, בטענה כי היא חרגה מסמכויותיה, לא פעלה ביושר ופועלת בניגוד עניינים.

הנקוק הציע להחליף אותה כנאמנה, ובכך לקבל שליטה ב-23.5% ממניות הנקוק פרופרטיז שמוחזקות על-ידי הקרן, שנכסיה מוערכים ב-4 מיליארד דולר.

"ריינהרט הודיעה למוטבי הקרן שהיא כבר אינה רוצה להיות הנאמנה שלה, ומבקשת להיות מפוטרת", מסר פרקליטה של ריינהרט האם בבית המשפט העליון של מדינת ניו-סאות וויילס בסידני. "פירוש הדבר צריך להיות שההתדיינות מסתיימת למעשה".

בשבוע שעבר נכשל ניסיון תיווך בין האם וילדיה, והדיון בתביעה היה אמור להיפתח בעוד שבוע. לשבוע זה נקבעה ישיבת תיווך נוספת, כדי לקבוע את זהות הנאמן שיחליף את ריינהרט. אם לא יושג הסכם על כך, יקבע בית המשפט את היורש.

ריינהרט היא האדם ה-41 בעושרו בעולם עם הון של 18.5 מיליארד דולר לפי בלומברג. חברת הכרייה הנקוק פרוספקטינג מהווה את רוב הונה.