פייסבוק משפרת את החיפוש באתר: תאפשר ניווט בתוך פוסטים

הרשת החברתית מוסיפה תכונות חדשות לגרף החיפוש: "כעת תוכלו לחפש עדכוני סטטוס, כיתובי תמונה, עדכוני מיקום והערות ולמצוא דברים שבהם שיתפו אתכם"

פייסבוק מוסיפה תכונות חדשות לגרף החיפוש. החברה מסרה כי היא תרחיב את היכולות של פונקציות "גרף החיפוש" ותאפשר למשתמשים לנווט ולמצוא את המידע בתוך פוסטים.

"החל מהיום, גרף החיפוש יכלול פוסטים ועדכוני סטטוס. כעת תוכלו לחפש עדכוני סטטוס, כיתובי תמונה, עדכוני מיקום והערות ולמצוא דברים שבהם שיתפו אתכם", כך מסרה החברה.

"אפשר לחפש נושאים שמעניינים אתכם ולראות מה החברים שלכם אומרים על נושאים כמו 'לרקוד עם כוכבים' או פוסטים על 'רוקדים עם כוכבים' שפרסמו חברים שלי'".

פייסבוק השיקה את השירות במאמץ לסייע למנויה לנווט טוב יותר בכמות המידע העצומה, שאינה זמינה במנועי חיפוש כמו גוגל. אבל בו זמנית, גם לה חסר מידע מפורט מפוסטים של מנויים.

פייסבוק הדגישה שהפונקציה החדשה אינה מחליפה חיפוש ברשת, אבל היא יכול לסייע למצוא מידע מסוים המאוחסן בתוך הרשת ובתוכן של חברים. פייסבוק עושה שימוש במנוע החיפוש של מיקרוסופט, Bing, כדי לנפות את התוכן המצוי בפייסבוק.

מהחברה נמסר כי גרף החיפוש המורחב מושק בהדרגה ל"קבוצה קטנה של אנשים שיש להם כרגע גרף חיפוש ואנו נמשיך לשפר את החוויה על ידי הקשבה למשובים שלהם".

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם שבה חברים יותר ממיליארד בני אדם, מסרה כי גרף החיפוש יכבד את פרטיות המשתמשים, כך שאנשים יוכלו לראות רק תוכן ששיתפו איתם או תוכן שהופיע באופן פומבי.