חשד: רופא שיניים מאבו-גוש העלים הכנסות של 6 מיליון שקל

ד"ר סלאח ג'בר נעצר ושוחרר בערבות של חצי מיליון שקל ■ רשות המסים: הוא הסתיר מיועץ המס שלו חלק מחשבוניות הרכישה של חומרים למרפאה

רופא שיניים מאבו-גוש חשוד בהעלמת הכנסות בהיקף של 6 מיליון שקל, תוך שהוא מסתיר לכאורה חשבוניות אפילו מיועץ המס שלו כדי לא להיתפס.

רשות המסים דיווחה היום (ה') על מעצרו של הרופא, ד"ר סלאח ג'בר, אשר שוחרר בערבות של 500 אלף שקל, הפקדת 100 אלף שקל וכן הפקדת דרכונו.

הרופא בן ה-51, שעובד בקליניקה הסמוכה לביתו, הגיש דוחות למס הכנסה על הכנסתו מעיסוקו כרופא שיניים, ובהם הצהיר על הכנסה שנתית של כחצי מיליון שקל. בביקורת שנערכה לו על-ידי פקיד שומה ירושלים 2 התברר כי השמיט כמיליון שקל נוספים מהכנסותיו בשנים 2009-2012, ועל כן בוצעה בדיקה מעמיקה יותר בספרי החשבונות שלו.

אתמול (ד') ערכו חוקרי פקיד שומה חקירות ירושלים ודרום חיפוש בביתו ובמרפאתו של החשוד, ובסיומו הוא נלקח החשוד לחקירה. בתשאול התברר כי היקף העבירות חמור הרבה יותר, והרופא הודה בהעלמת הכנסות של למעלה מ-6 מיליון שקל ב-3 השנים האחרונות.

לפי רשות המסים, החשוד אף הסתיר מיועץ המס שלו חלק מחשבוניות הרכישה של חומרים למרפאה, אשר היו בסכומים הגבוהים יותר מגובה ההכנסות עליהן דיווח, על מנת לא ליצור מצג של הפסד עסקי העלול לעורר את חשדה של רשות המסים.