תקציב הפרסום של רשת נייט סליפ יוצא למכרז

‎התקציב טופל בשנים האחרונות באופן עצמאי ע"י הרשת ■ מתחילת השנה פרסמה נייט סליפ בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של רשת פתרונות השינה נייט סליפ יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בשנים האחרונות באופן עצמאי על-ידי הרשת. קודם לכן טיפל בתקציב משרד הפרסום גיתם BBDO.

נציגים של הרשת פנו באחרונה למספר משרדי פרסום והציעו להם להתמודד על התקציב, אך לא ברור עדיין אם בסופו של דבר יתקיים הליך מסודר, או שהרשת תבחר להתמודד עם משרד כלשהו ללא מכרז.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון, ואילו בשנה שעברה עמד התקציב על 4.8 מיליון דולר.

רשת נייט סליפ סנטר הוקמה בשנת 1990, והיא בבעלות אנשי העסקים שוקי דן-און וג'ורג' שבירו. בסוף שנת 2007 רכשו השניים את הפעילות העסקית בישראל של "מערכות שינה בינלאומיות", שכללה את מותגי המזרנים סימונס, סילי ודאנלופילו, בעסקה ששוויה כ-40 מיליון שקל.

עד הרכישה טופלו תקציבי הפרסום של מותגים אלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

בסימונס ובסילי הושקעו משאבים לא מבוטלים - לרבות קמפיינים בטלוויזיה. כך, למשל, יצר גיתם עבור סימונס את קמפיין הדובים המפורסם. בעת שרכשה נייט סליפ את המותגים מ"מערכות שינה" הכריזה ההנהלה על השקעה של 10 מיליון שקל, שאותם אמור היה לנהל עבורם משרד הפרסום אדלר-חומסקי.

בתחילת 2008, לאחר שהחברה חתמה על הסכמים עם שורה של בתי-מלון בישראל לאספקת מערכות שינה ומזרנים, יצר עבורה אדלר-חומסקי קמפיין תחת הסיסמה: "לישון נכון, לחיות נכון". המסר בו היה: "במלונות היוקרה המפוארים יודעים שכדי לחיות נכון צריך לישון נכון".

תגובת נייט סליפ לא התקבלה.