גרסה חדשה לווינדוס פון 8 - תמיכה במסכי 5 אינץ'

עדכון 3 מציע תמיכה במעבדים חזקים יותר, מצב נהיגה חדש, נעילת סיבוב מסך וגם שיפור בשיתוף האינטרנט הסלולרי

מיקרוסופט הודיעה היום (ב') על עדכון גרסה חדש למערכת ההפעלה הסלולרית שלה - ווינדוס פון 8. גרסת העדכון, השלישית במספר למערכת ההפעלה הנוכחית, תגיע בחודשים הקרובים לסמארטפונים שכבר קיימים בשוק.

מיקרוסופט הוסיפה לגרסה החדשה (עדכון 3) תמיכה במסכים גדולים יותר בסמארטפון. מדובר במסכים בגודל 5 אינץ' ו-6 אינץ'. הווינדוס פון תתמוך בתצוגה של 1080p ותאפשר הצגה של 6 אריחים על המסך במקום 4.

עדכון 3 של מיקרוסופט תתמוך במעבדים חזקים יותר, כאשר מיקרוסופט מציינת את הסנפדרגון 800 של קוואלקום כדוגמא לכך. מצב חדש בווינדוס פון 8 הוא "מצב נהיגה" המזהה אוטומטית חיבור לדיבורית בלוטות'. במצב הזה לא מופיעים חיוויים של שיחות, מסרונים או התראות במסך הנעילה, עד שהמשתמש לא יוצא ממצב זה. ניתן גם לקבוע תשובת מסרון אוטומטית לשיחות או מסרונים נכנסים, המודיעים שהמשתמש יחזור אליהם לאחר שיסיים לנהוג.

שיפור נוסף בעדכון 3 כולל גם חיבור מהיר וקל יותר כאשר רוצים לחלוק את האינטרנט הסלולרי בסמארטפון עם לפטופ או טאבלט הפועלים על חלונות 8.1. מלבד זה, מערכת ההפעלה המעודכנת קיבלה סוף כל סוף אפשרות לנעילת סיבוב מסך, שיפורים בתקשורת הבלוטות' וסגירת אפליקציות בצורה פשוטה יותר.

מיקרוסופט הוסיפה בעדכון 3 גם שיפורים למשתמשים עם קשיי ראייה או שמיעה, כך שניתן יהיה להציג חלק מהיישומים בסמארטפון עם פונטים גדולים יותר.