2.8% רייטינג לפתיחת ליגת הכדורסל בערוץ 1

המשחק בו הפתיעה הפועל חולון את מכבי ת"א רשם 6.1% צפייה ב"פיק" ■ רשות השידור תשלם 6 מיליון שקל בגין זכויות השידור של הליגה

ערוץ 1 השקיע סכומים לא מבוטלים ברכישת זכויות השידור של המשחק המרכזי בליגת העל בכדורסל. נכון לשידור הבכורה, לא בטוח שמדובר בעסקה מוצלחת כל-כך מבחינת נתוני צפייה.

המשחק אתמול (ב') בין הפועל חולון למכבי תל-אביב (73-83 לחולון), במסגרת המחזור הראשון בליגה, רשם רייטינג ממוצע של 2.8% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים (ממוצע של 63,000 צופים). ב"פיק", לקראת סיום ההתמודדות, נרשמה צפייה של 6.1%. עם זאת, ההערכות במינהלת וברשות השידור הן שלאור הסגירה המאוחרת של ההסכם והעובדה שחלק מהציבור עדיין לא מודע לשידורי הכדורסל בערוץ 1, בשבועות הבאים נתוני הצפייה יעלו.

כזכור, ברשות השידור החליטו לייסד העונה את "ערב הספורט של ישראל", במסגרתו ישדרו בערבי יום שני את המשחק המרכזי מליגת העל בכדורסל בשעה 18:45, וב-21:05 את המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", רשות השידור תשלם למינהלת הליגה בכדורסל כ-6 מיליון שקל עבור הזכויות. ההסכם מול ההתאחדות לכדורגל שווה כ-15 מיליון שקל בעונה (לפני עלויות הפקה).

בשבוע הבא תצטרף גם ליגת העל בכדורגל לשידורי הספורט של ערוץ 1 בימי שני, כשהשבוע לא שודר משחק עקב פגרת הנבחרות.