צפו - המורדים בסוריה: חיסלנו עשרות אנשי חיזבאללה

המורדים בסוריה מתגאים בהישג צבאי ומציגים סרטון: פיצוץ מטה של חיזבאללה בפרברי הבירה שהביא, לטענתם, למותם ולפציעתם של עשרות לוחמי חיזבאללה ■ לדיווח אין אישור ממקור רשמי

"צבא סוריה החופשית" פרסם סרטון בו נראה בפיצוץ במפקדת חיזבאללה של הארגון באזור זיינב, הנתון מזה זמן תחת קרבות עזים בין המורדים לבין נאמני אסד. לפי דיווח ב"רשת אל-ערבייה", המורדים טוענים כי בפיצוץ נהרגו עשרות לוחמים של חיזבאללה.

בימים האחרונים מתנהלת לחימה אינטנסיבית באזור זיינב - הנחשב מקום מקודש ואתר עלייה לרגל לשיעים. בסרטון שפורסם בקשת נראות גופותיהם של חיילים שעל מדיהם תווית של חיזבאללה. צבא סוריה לא הגיב לדיווחים.

בחיזבאללה הודו זה מכבר בשליחתם של אנשי הארגון אל אדמת סוריה כדי להילחם לצד צבאו של אסד כדי להגן על האתרים המקודשים לשיעים. מאות לוחמים של חיזבאללה נהרגו בקרבות בסוריה מאז תחילתה של מלחמת האזרחים עקובת הדם.

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" דיווחה בשבוע שעבר כי במתקפה של המורדים סמוך לדמשק נפגע צינור שסיפק גז לתחנת כוח באזור העיר. בעקבות הפיצוץ, נרשמו שיבושים קשים באספקת החשמל בבירת סוריה. חלקים גדולים מדרום המדינה היו תחת עלטה.

היות שצינור הגז נמצא סמוך לנמל התעופה הבינלאומי בדמשק הממוקם במרחק של 20 קילומטרים מהבירה הסורית, נפגעה גם אספקת החשמל לרחבי העיר.