שלווה אמיתית לגוף: הצצה לשיטת טיפול חדשה במים

וואטסו בים המלח: שיטת טיפול במים חמימים, שגורמים לשרירים ולגוף להשתחרר באופן מיוחד, כשהגוף מאבד במים שני שלישים ממשקלו

"החוף סודי. את תתקשי למצוא אותו", אמר בטלפון. קבענו להיפגש בקילומטר ה-250 על כביש 90, בשעה שהשמש צבעה את הרי אדום בכתום אחרון. אחרי שירדה השמש נשלחתי בגפי אל בריכה רחמית, מרוחקת ופרטית, כדי לחמם את גופי לקראת הטיפול. שכבתי בתוך מים מתוקים בטמפרטורה של 42 מעלות אל מול גלי הים המלוחים, מסניפה את ריח הגופרית.

ירח מלא, עשר בלילה, ואני שוכבת בג'קוזי טבעי שנוצר באזור הבולענים, כשעיניי עצומות מפאת גלי הים המתיזים טיפות מלוחות, ואני רפויה בידיו של גבר זר. המים, בחום טבעי של 36 מעלות, עוטפים אותי בשמנוניות מתוקה ובאדי גופרית נישאים ברוח. הזר לוחץ על נקודות רגישות, מותח את אבריי ומערסל את גופי שהופך לנטול משקל, מחשבות או התנגדות.

בהגדרה של טיפול וואטסו כתוב: שיטת טיפול במים חמימים, שגורמים לשרירים ולגוף להשתחרר באופן מיוחד, כשהגוף מאבד במים שני שלישים ממשקלו. בזמן הציפה נוצר שקט באוזניים, קצב התדרים במוח יורד, מתקבלת תחושה מדומה לריחוף והגוף נכנס לשלווה אמיתית. הטיפול נעשה ללא לחץ על עמוד השדרה ועל יתר המפרקים, תוך תמיכה מתמדת וקשובה של המטפל, והוא מורכב מרצף של לחיצות, מתיחות וערסולים.

מסרתי את נפשי ואת גופי בידיו הבטוחות והטהורות של הזר, כמתנה חוץ גופית שנשארה ימים רבים בזיכרון אבריי. מילים לא היו שם, רק שלווה שהטיבה עמי באופן שמעולם לא חוויתי. הזר שטיפל בי הוא עופר רוזנטל, בעל תואר משולב בפסיכולוגיה ובחינוך מיוחד, מטפל במים בשיטת וואטסו, בוגר לימודים באיטליה ובישראל. מאז 2008 הוא מרכז את תחום הטיפולים במים מטעם המועצה האזורית תמר, ים המלח. לדבריו החוויה בים המלח עוצמתית במיוחד, כי הגוף צף באופן טבעי, מתמלא במינרלים מחדשי עור, והמים עוזרים להפחתת נפיחות ונוזלים בגוף.

מחיר: 350 שקלים לטיפול יחיד, 580 שקלים לטיפול זוגי

טל' 054-3034751, www.waterworks.co.il