הפעם זה סופי: גידי גולדפינגר פוטר מרשת לי קופר

3 שנים אחרי שמכר את לי קופר לחברת בריל, גידי גולדפינגר מסיים את תפקידו כמנכ"ל בריל פאשן ■ טוען: "פיטוריי נעשו בניגוד לדין, במהלך חופשת מחלה"

3 שנים אחרי שמכר את רשת לי קופר לחברת בריל, גידי גולדפינגר מסיים את תפקידו כמנכ"ל "בריל פאשן", תוך טענות קשות כלפי החברה.

גולדפינגר הקים את חברת לי קופר בישראל בשנת 1995, ו-7 שנים מאוחר יותר השיק רשת חנויות למותג בישראל. בהמשך הוא הקים את רשת אופנת הגלישה בלו בירד, שנמכרה לקבוצת גולף.

גולפינגר הרחיב את רשת לי קופר למזרח אירופה, והפעילות שם הסבה לו הפסדים, שגררו את החברה בישראל לקשיים כספיים. בעקבות זאת נמכרה הרשת כאמור לחברת בריל, מפעילת רשת גלי.

גולדפינגר אומר היום (א') ל"גלובס": "לצערי הרב, פיטוריי נעשו בניגוד לדין, תוך הפרה של אמות-מידה מקובלות ביחסי עבודה ורמיסת זכויותיי כעובד. עניין זה יתברר בבית הדין. בעלי החברה פעלו כלפיי באופן מביש ובחוסר תום-לב במהלך חופשת מחלה שבה שהיתי עקב ניתוח שנאלצתי לעבוד. מדובר במעשה בלתי אנושי ובלתי חוקי, וביסודו עומד נימוק פסול של מקבלי ההחלטות. אני עוזב מותג שאני מזוהה איתו כמעט 20 שנה, מותג שעשה נפלאות והציג חידושים רבים בשוק הישראלי".

מחברת בריל נמסר בתגובה: "אנו מודים לגידי על פועלו בחברה ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו. לגבי יתר הטענות, איננו רוצים לתפוס אדם בצערו, רק נציין כי הליך סיום העסקתו של גידי בחברה נעשה בצורה מכובדת וכדין".