מספיחי פרשת אייל גולן: רני רהב התלונן נגד עו"ד אורי פרייס

רהב, שנחשב למקורבו של גולן, הגיש תלונה ללשכת עוה"ד נגד עו"ד אורי פרייס, בטענה כי פרסם בפייסבוק אמירות משמיצות כלפיו הקושרות אותו לכאורה לפלילים

מספיחי פרשת אייל גולן: ל"גלובס" נודע כי איש יחסי הציבור רני רהב, שנחשב למקורבו של גולן, הגיש בימים האחרונים תלונה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין במחוז תל-אביב נגד עו"ד אורי פרייס, בטענה כי פרייס פרסם בפייסבוק שורה של ביטויים פוגעניים כלפיו, סביב פרשת הזמר.

מאז התפוצצו בתקשורת החשדות כי גולן חשוד בקיום יחסי מין אסורים עם קטינות, הרבה רהב להתבטא בפומבי בנוגע אליה. בין היתר תקף רהב בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 את הבלוגר עומרי חיון, שהפר את צו איסור הפרסום וחשף את שמו של הזמר. חיון, מנגד, הגיש תלונה למשטרה נגד רהב בגין הסתה נגדו.

העמידה של רהב בחזית ההגנה על גולן הביאה לתגובות רבות באינטרנט. לפי התלונה המשמעתית של רהב לוועדת האתיקה, החל מ-14 בדצמבר העלה עו"ד פרייס לדף האישי שלו בפייסבוק ובקבוצות ברשת החברתית - כגון קבוצה שנקראת "תנועת צדק חברתי-כלכלי חדש" ועל קיר הפייסבוק של סיעת "עיר לכולנו" - תמונות ואמירות משמיצות כלפיו, שקושרות אותו למעשים פליליים חמורים.