דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

איש השיווק של חודש נובמבר: רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס

דנאי נבחר ע"י איגוד השיווק בזכות מהלכי השיווק למכירת טויוטה קורולה החדשה

רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס - יבואנית טויוטה, נבחר לאיש השיווק של נובמבר על-ידי איגוד השיווק הישראלי. דנאי נבחר בזכות מהלכי שיווק למכירת טויוטה קורולה החדשה.

על-פי נתוני החברה, מאז ההשקה באוגוסט 2013 נמכרו 4,377 רכבים מדגם טויוטה קורולה החדשה.

בנימוקי איגוד השיווק נכתב כי מדובר בתהליך שיווקי שארך תקופה ארוכה. בין היתר ניתן לציין את מעורבותו של היבואן הישראלי בתהליך השיווק, שהחלה מתכנון הרכב והתאמתו לצרכים ודרישות הלקוח הישראלי, שהינה מעורבות חריגה בענף, ואשר בנתה את היסודות להצלחה.

עוד נכתב בנימוקים לבחירה כי "העבודה המדויקת במיצוב הדגם, עבודת הפרסום ויחסי הציבור, עבודה מול ציי הרכב וחברות הליסינג - כל אלה חברו יחדיו והביאו את הקורולה החדשה להצלחה גדולה ולשבירת שיאי המכירות בישראל".

דנאי מכהן בתפקיד מנכ"ל יוניון מוטורס מזה 3 שנים ועובד בחברה כבר 8 שנים.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות