חברה המפתחת אפליקציות שוכרת 1,600 מ"ר ברמת החייל

עסקת השכירות של חברת טאבטייל משקפת דמי שכירות חודשיים בגובה 108.8 אלף שקל לחודש או כ-1.3 מיליון שקל בשנה

עסקת שכירות במתחם רמת החייל בתל אביב: חברת טאבטייל, המתמחה בפיתוח אפליקציות מובייל לילדים, צומחת ומעתיקה את פעילותה לרמת החייל.

החברה חתמה על הסכם שכירות מול חברת הביטוח מגדל לשכירת 1,600 מ"ר משרדים בקומה הרביעית במגדלי זיו. חוזה השכירות נחתם לתקופה של 5 שנים ודמי השכירות עומדים על רמה של 68 שקל למ"ר לחודש.

שטח המשרדים שתשכור החברה כולל גם 40 מקומות חניה ולסכום השכירות מתווספים דמי הניהול שעומדים על 19.5 שקל למ"ר לחודש. העסקה נעשתה באמצעות נת"מ שירותי נדל"ן. עסקת השכירות משקפת דמי שכירות חודשיים בגובה 108.8 אלף שקל לחודש או כ-1.3 מיליון שקל בשנה.

על פי נתוני נת"מ שירותי נדל"ן, שכר הדירה הממוצע במתחם התעסוקה ברמת החייל נע בין 65 שקל למ"ר לחודש ל-85 שקל למ"ר לחודש בבניינים בקלאס A. באותו הזמן, שכר הדירה במשרדים במרכז תל אביב בנכסים ברמה דומה נע בין 90 שקל למ"ר בחודש ל-120 שקל למ"ר בחודש.

ברמת החייל רוב שטחי המשרדים מוצעים להשכרה אך עסקאות המכירה שבוצעו במתחם משקפות טווח מחירים שנע בין 9,000 שקל למ"ר ל-12 אלף שקל למ"ר. עוד על פי נתוני נת"מ אחוז השטחים הפנויים בבניינים ברמת קלאס A עומד על כ-3.9% ודמי הניהול הממוצעים במתחם עומדים על 20 שקל למ"ר.