הוט נערכת להעברת שידורי הטלוויזיה באינטרנט

תשיק פתרון של Zappware הבלגית להעברת שידוריה דרך מחשבים, טאבלטים וסמארטפונים ■ סמנכ"ל הטכנולוגיות מקס בלומברג עובר לנהל את הטכנולוגיה של קבוצת אלטיס, הבעלים של הוט

חברת הוט נערכת לתחרות הצפויה בתחום הטלוויזיה, ובכלל לשינויים בענף, ותצא בקרוב עם פתרון להעברת שידוריה על גבי האינטרנט, דרך מחשבים, טאבלטים וסמארטפונים, באמצעות פתרון של החברה הבלגית Zappware.

המוצר של החברה הבלגית משתלב עם הממיר החדש שתשיק הוט בקרוב שהשם שניתן לו הוא הפייברבוקס. החברה האחות של הוט בצרפת, נומריקבל, אימצה גם היא את המוצר של החברה הבלגית, כך שמדובר בפתרון שאותו מאמצת הקבוצה כולה.

כרגע מדובר על פתרון שיאפשר צפייה בתוכן של הוט דרך מגוון מכשירים, והחברה לא הייתה מוכנה לומר האם מדובר בפתרון שנועד גם להעברת תוכן על גבי האינטרנט גם לטלוויזיה. על כל פנים, העיצוב של הממשק נראה מאד דומה, כך שהמראה הכללי יהיה דומה בכל אמצעי הצפייה.

בתוך כך, הוט הודיעה אתמול על עזיבתו של מקס בלומברג, סמנכ"ל ההנדסה של החברה, ומעברו לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה האם של הוט, אלטיס. כמו כן, הוא ישמש גם כחבר הנהלה בחברה. קודם לכן, שימש במשך חמש שנים כסמנכ"ל הנדסה, מערכות מידע ותפעול בסמייל 012. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל הנדסה ומערכות מידע בקבוצת אינטרנט זהב.

כרגע הוחלט שלא למנות לבלומברג מחליף, והוא ימשיך ללוות את החברה מאירופה. את מקומו בהנהלה יתפוס מי שמשמש כראש המטה בחטיבה.