טלטלה בנענע 10: המנכ"ל יריב ג'יבלי מסיים את תפקידו

לאחרונה החליט איש העסקים רון לאודר לצאת מהשותפות בערוץ 10 ולהעביר את מניותיו ליוסי מימן, מחזיק מניות מוביל נוסף בערוץ ■ פרישה זו הביאה ככל הנראה לפרישתו של ג'יבלי עצמו מנענע 10

בדיוק שנה אחרי שנכנס לתפקידו כמנכ"ל נענע 10, האתר הישראלי החמישי בפופולריותו, מסיים יריב ג'יבלי את תפקידו. ג'יבלי מונה לתפקיד בדצמבר 2012 כחלק ממכירת 50% מהאתר מידי חברת נטוויז'ן של אי.די.בי לחברת JCS של איש העסקים רון לאודר. העסקה התבצעה בזמנו לפי שווי של 10 מיליון שקל. ב-50% הנותרים החזיק ערוץ 10, שלאודר נמנה על אחד מבעליו.

בעקבות כניסתו לנענע 10 לפני שנה, החל לאודר בשורה של מינויים של אנשיו. כך, למשל, ג'יבלי שימש במשך עשר שנים כמנכ"ל חברת JCSID מבית JCS. לאחרונה החליט לאודר לצאת מהשותפות בערוץ 10 ולהעביר את מניותיו ליוסי מימן, מחזיק מניות מוביל נוסף בערוץ. פרישה זו הביאה ככל הנראה לפרישתו של ג'יבלי עצמו מנענע 10. במקביל, החליט ג'יבלי לרכוש את חברת JCSID, אותה כאמור ניהל בעשר השנים האחרונות, מידי JCS ולאודר.

עם עזיבתו של ג'יבלי ויציאתו של לאודר מערוץ 10, עולה השאלה מה יעלה בגורלו של נענע10, לאור העובדה שלאודר מחזיק 50% ממנו וערוץ 10 מחזיק ב-50% הנותרים. אפשרות אחת היא שהמצב יימשך כרגיל, אך ייתכן כי לאודר יעדיף לחפש קונה למחצית ממניות האתר הפופולרי מאשר להיות שותף בו יחד עם ערוץ 10.

כך או כך, פרישתו של ג'יבלי מניהול נענע10 יוצר טלטלה באתר האינטרנט. זאת, לאחר שג'יבלי עצמו ערך שורה של שינויים בשנה בה כיהן בתפקיד, אליו נכנס לאחר שהחליף את המנכ"ל הקודם גיא אלון אליאב.

כעת צריך להתנהל האתר ללא מנכ"ל ועם סימן שאלה גדול סביב זהות הבעלים על האתר. באופן כזה, קשה לבנות תוכנית רב-שנתית ולרוץ קדימה לאורך זמן.

יריב ג'יבלי מסר בתגובה כי "אני מודה לדירקטוריון החברה על שיתוף הפעולה והשותפות במהלך שנה מורכבת זו. זכיתי לעבוד עם מנהלים ועובדים הפועלים תוך מסירות ומקצוענות שאפשרו לנענע10 להמשיך להוות פלטפורמה מרכזית בעולם האינטרנט הישראלי. כעת זו העת עבורי לצאת לדרך חדשה ולאתגרים הבאים".

מיכל גרייבסקי , יו"ר נענע10 הוסיפה כי "אנו מודים ליריב על תרומתו לנענע10 בשנה כה משמעותית ומאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה. אנו בטוחים כי נמשיך לשתף פעולה איתו גם בעתיד".