ענבל אור: מכרנו 50% מהדירות ב"אור בבלי" למשקיעים

האם ענבל אור תצליח לרכוש את הקרקע בבבלי? בסביבתה מדווחים כי הגיעה להסכמות עם קבוצת משקיעים לרכישת הדירות באחד משני המגדלים בפרויקט, מה שיאפשר לה לממש את הקרקע לטענתה בימים הקרובים

בסביבתה של מארגנת קבוצות הרכישה ענבל אור מדווחים כי קבוצת משקיעים רכשה מחצית מהדירות בפרויקט "אור בבלי", אותו מתכננת אור להקים ברחוב פעמוני בשכונת בבלי בתל אביב. זאת לאחר שלא הצליחה לממש את האופציה שניתנה לה לרכישת הקרקע לפני למעלה משנתיים, על ידי בעלי הקרקע - משפחת אברמוביץ ומשפחת זיתוני.

האופציה שניתנה לאור, כללה רכישת הקרקע המיועדת להקמת 145 דירות תמורת 210 מיליון שקל, ופינוי המחזיקים במקום עימם הגיעה אור להסכם כי יפונו תמורת סך של 20 אלף שקל למ"ר קיים, סך כולל המוערך בין 80-100 מיליון שקל. האופציה שלא הגיעה לידי מימוש הוארכה לאור פעם אחר פעם, ולוותה בפרסומים רבים ובכנסי מכירות מיוחדים שאירגנה אור בין היתר במלון "הילטון" בתל אביב.

גורמים בשוק הנדל"ן מציינים כי בחודשים האחרונים העמידה אור למכירה את האופציה בגין אחד משני המגדלים, שאותו לא הצליחה לשווק. כעת היא מאשרת כי הגיעה להסכמות עם קבוצת משקיעים לרכישת הדירות במגדל הנוסף, מה שיאפשר לה לממש את הקרקע לטענתה בימים הקרובים. דובר הקבוצה סירב לפרט מיהם אותם משקיעים, בטענה כי הם מסרבים להיחשף.

בנוסף, אור עלולה להודיע כי התנאים לפיצוי המחזיקים במקום עשויים להשתנות וזאת על רקע כניסת קבוצת המשקיעים להסכם, מה שצפוי לעורר מחאה מצידם של המחזיקים, שקיוו כי אור תממש את הבטחתה.

דובר קבוצת ענבל אור אישר את הפרטים והוסיף כי לאחר מימוש האופציה תפנה אור לעיריית תל אביב על מנת לקבוע את תמהיל הדירות הסופי בפרויקט.

כזכור, שיווק הפרויקט לווה במספר שינויים החל מדירות יוקרה בתחילת השיווק, ועד לדירות צנועות וקטנות יותר בהמשך. זאת על רקע הקשיים בשיווק הדירות בפרויקט ומימוש האופציה במועדים שנקבעו בשנתיים האחרונות.