מנהל בי"ח שיבא: "מצבו של שרון מדרדר באופן הדרגתי"

לא חל הלילה שינוי במצבו הבריאותי של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, שעדיין מאושפז במצב קריטי ונשקפת סכנה לחייו ■ בניו עומרי וגלעד נמצאים כל העת בבית החולים תל השומר, סמוך למיטתו

גם הבוקר (ו') מוסיף מצבו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון להיות קריטי ונשקפת לו סכנת חיים מיידית. משפחתו הקרובה ובה בניו עמרי וגלעד עדיין מכונסים סביב מיטתו בבית החולים תל השומר.

מנהל בית החולים שיבא פרופסור זאב רוטשטיין עדכן כי מהבדיקות עולה שמצבו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון מדרדר באופן הדרגתי. "אנחנו רואים אי ספיקה רב מערכתית מתפתחת מול עינינו, לא ראינו הטבה ביממה האחרונה", הסביר.

שרון מחוסר הכרה כבר שמונה שנים מאז עבר אירוע מוחי, אך לפני יומיים חלה החמרה במצבו הבריאותי לאחר שכמה מהמערכות החיוניות בגופו חדלו לתפקד.

"אני לא יכול להיות נביא, אבל התחושה של הרופאים המטפלים והמשפחה היא של שינוי לרעה", אמר אתמול בתדרוך פרופ' רוטשטיין. לדבריו, שרון לא מקבל טיפולי דיאליזה, אך מקבל תרופות אנטיביוטיות בעקבות מספר אירועי זיהום שדרדרו את מצבו.

הרופאים הביעו חשש מקריסת מערכות, ודיווחו כי הוא סובל מאי-ספיקת כליות. ההערכה הרפואית היא כי סיכויי ההחלמה במצבו וגילו של שרון אינם גבוהים.