רשת אירוקה מרחיבה את פעילותה בתחום משקפי הראייה

הרשת לא תפעיל אופטומטריסטים ולא תבצע בדיקות ראייה, אך תרחיב את היצע מסגרות משקפי הראייה ותתחרה בקטגוריית המחיר עם 200-500 שקל למסגרת

רשת אירוקה, המתמחה במשקפי שמש, מרחיבה את תחום משקפי הראייה ברשת. מזה שנה שנמכרים ברשת, המונה 65 סניפים, משקפי ראייה של המותג האמריקאי ג'לו, במתכונת של מותג פרטי, והיום (א') מצרפת אירוקה מסגרות משקפי ראייה של המותגים ריי בן ומארק ביי מארק ג'ייקובס.

בסך-הכול כולל ההיצע 20 דגמים של כל מותג, כשהבשורה היא בגזרת המחיר: 500 שקל למסגרות הראייה של ריי בן (כולל עדשות), 400 שקל לקולקציית המסגרות של מארק ביי מארק ג'ייקובס ו-200 שקל למסגרת כולל עדשות של המותג ג'לו.

המחירים תקפים עד למספר מינוס 4 וצילינדרים מינוס 2.

"פוטנציאל הכנסות גבוה"

ברשת לא יפעלו אופטומטריסטים, ולא תתקיימנה בדיקות ראייה. התאמת העדשות מתבצעת במעבדות חיצוניות, באופן שהצרכנים יביאו עמם מרשם או באמצעות קריאת המספרים שעל משקפי ראייה קיימים, באמצעות מכשיר שקיים בסניפים והמעביר את הנתונים ישירות למעבדה.

"אנחנו לא משנים את הקונספט", אומר יעקב וולף, בעלי אירוקה. "את העבודה של האופטומטריסטים אנחנו משאירים למומחים. במוצרים כמו מולטיפוקל, עדשות מגע או מספרים גבוהים - אנחנו לא שם, ולא נהיה. אנחנו מתמקדים במה שאירוקה טובה, וזה טרנדיות ואופנה. בשלב זה נציע את שלושת המותגים - ג'לו, רייבן ומארק ביי מארק. לא נהסס להחליף אחד מהם אם תתעורר דרישה לפי טרנדים למותג אחר".

גם לתחום הילדים לא פוזלים כרגע באירוקה ומוסיפים להתמקד בקהל הצרכנים בגילאי 20 עד 40.

"זו סגירת מעגל", אומר וולף. "זיהינו פוטנציאל גבוה של הכנסות שהיה מונח על הרצפה והתכופפנו להרים אותו".

את ההשקעה הוא מעריך ב"כמה מאות אלפי אירו", בעיקר במלאי המוצרים ובהתאמת החנויות עם הוספת סטנדים למשקפי הראייה.

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות.