עוד מיזוג: משרדי עוה"ד גדעון פישר ונוה, אבן-הר מתמזגים

עו"ד גדעון פישר: "אנו מאוד שמחים על צירופו של משרד נוה, אבן-הר ועל מיזוג הפעילות של המשרדים כחלק ממדיניות הצמיחה וההתרחבות שלנו"

גם מיזוגים קטנים יחסית מתרחשים בימים אלה בשוק עריכת הדין. אחד מהם נערך לאחרונה בין משרד עורכי הדין גדעון פישר למשרד עורכי הדין נוה, אבן-הר המתמחה בתחום ההיי-טק.

המשרד הממוזג, שיפעל תחת השם "משרד גדעון פישר ושות'", ממוקם במשרדים בקומה ה-39 וה-40 במגדל המשולש במגדלי עזריאלי בתל-אביב.

לדברי עו"ד גדעון פישר, "אנחנו מאוד שמחים על צירופו של משרד נוה, אבן-הר ועל מיזוג הפעילות של המשרדים כחלק ממדיניות הצמיחה וההתרחבות שלנו, לרבות פנייה לסקטורים חדשים ומאתגרים כענף ההיי-טק. נוה, אבן-הר הוא אחד המשרדים המובילים בענף ההיי-טק בישראל, והוא יוסיף תרומה רבה לקהל לקוחותינו בארץ ובעולם".

לדברי עו"ד רז אבן-הר, שותף בנוה, אבן-הר, "המיזוג בין המשרדים יוצר שילוב ייחודי. אין זה מיזוג של 'הרבה מאותו דבר', אלא חיבור בין היכולות הייחודיות של משרד גדעון פישר בתחום הבוררות, בדגש על בוררות בינלאומית, וליטיגציה, כמו גם בתחומי העיסוק הנוספים, יחד עם התמחות משרד נוה, אבן-הר בהיי-טק".

לדברי אבן-הר, "שילוב תחומי ההתמחות של שני המשרדים ייתן מענה רחב-היקף ללקוחות המשרד הממוזג. ניסיוננו מלמד כי תנאי להצלחת משרד, מעבר ליכולת המקצועית, הוא תרבות ארגונית דומה. מצאנו במשרד גדעון פישר יכולת אנושית ותרבות ארגונית שאפשרו מהלך זה ללא התלבטויות".

משרד גדעון פישר עוסק בתחומי בוררות, ליטיגציה, נדל"ן, משפט מינהלי, דיני עבודה ודיני עמותות, ועוסק גם במשפט מסחרי כללי ובדיני משפחה. במשרד שותף השופט בדימוס ד"ר אליהו וינוגרד.

משרד נוה, אבן-הר מתמחה בהיי-טק. עם לקוחותיו נמנים גופים כאמבלייז, אורקה אינטראקטיב, סקודיקס, טריידנסי, אתר "בחדרי חרדים" ועוד.