מעצמה של ספורטאית אחת: גם CAL תעניק חסות לירדן ג'רבי

הג'ודוקא תיתמך על-ידי חברת כרטיסי האשראי בהיקף של למעלה מחצי מיליון שקל, עד לתום אולימפיאדת 2016

ירדן ג'רבי ממשיכה להוכיח עד כמה הגעה להישגים משמעותיים יכולה להקפיץ ספורטאים בפן השיווקי והמסחרי. הג'ודוקא, שזכתה באוגוסט 2013 במדליית זהב באליפות העולם בברזיל, צירפה לפורטפוליו נותני החסות שלה גם את חברת כרטיסי האשראי CAL. ל"גלובס" נודע כי היקף התמיכה של החברה בג'רבי, שתסתיים לאחר אולימפיאדת ריו דה ז'ניירו בקיץ 2016 - יעמוד על למעלה מחצי מיליון שקל.

בכך, ממשיכה ג'רבי בקצב גיוס החסויות המרשים שלה: במהלך נובמבר 2013 חתמה על קבלת תמיכה מבית ההשקעות אלטשולר-שחם וגם מחברת ייצור הרכיבים האלקטרוניים מלאנוקס טכנולוגיות; בדצמבר הוסיפה לרשימה את חברת הבנייה אאורה ישראל.

כזכור, אתמול (ג') קיבלה מענק בסך 44 אלף שקל ממשרד הספורט עבור הישגיה ב-2013, שהצטרפו לתמריצים בסך 165 אלף שקל מהוועד האולימפי בישראל.

מ-Cal נמסר כי לרגל הענקת החסות תחנוך החברה ליין של כרטיסי אשראי מעוצבים בדמותה של ג'רבי, שאמרה: "אני גאה ומאושרת להיות חלק מחברת Cal, המדגישה בחזונה מצוינות וישראליות במיטבה. אני מודה להנהלת החברה ולעובדיה על הבחירה בי ועל כרטיס האשראי הכי מדליק שיכול להיות".

דורון ספיר, מנכ"ל Cal, מסר: "ירדן ג'רבי היא סמל להגשמת חלום ישראלי אמיתי. פגשנו ספורטאית מלאה בחיוביות, יושרה ודבקות במטרה בצד מקצוענות ללא פשרות. כל אלה הן תכונות זהות לערכים עליהם מושתתת העשייה שלנו ב-Cal ואנו שמחים לקחת חלק בהגשמת החלום של ירדן, בדיוק כשם שאנו שמחים להגשים ללקוחותינו חלומות, צרכים ורצונות".