רייטינג שבועי: גמר "אקס פקטור" בראש עם יותר ממיליון צופים

גמר תוכנית הכישרונות של רשת היה המשדר הנצפה ביותר בשבוע החולף עם 38.4% צפייה ■ "מאסטר שף" של קשת במקום השני עם 37.2%

גמר התוכנית "אקס פקטור" של זכיינית ערוץ 2 רשת היה המשדר הנצפה ביותר של השבוע האחרון בטלוויזיה. מעט יותר ממיליון ישראלים במשקי-בית יהודיים צפו בתוכנית, שעמדה על נתח צפייה של 55.7% בזמן שידורה ביום שלישי האחרון.

פרט לשידור המוצלח, לרשת היה שבוע חלש. ביום ראשון שידרה הזכיינית תוכנית של נסים משעל ועמדה על נתון נמוך ביותר בפריים-טיים - 14.2% - אף פחות מ"תוכנית חיסכון" ששודרה באותו יום. הדבר הביא להתחזקות של "פנים אמיתיות עם אמנון לוי" ששודרה בערוץ 10 באותו היום, והגיעה לשיא עונתי 13.6% במשקי-בית יהודיים.

למחרת, ערוץ 10 גבר על רשת. תוכנית הריאליטי "היפה והחנון" הגיעה ל-472 אלף צופים, ואילו לקט של "אקס פקטור" השיג רק 352 אלף צופים.

בינתיים, המעבר ל-4 ימי שידור דווקא מיטיב עם קשת. "מאסטר שף" זכתה במוצאי שבת לנתון רייטינג לא רחוק מזה של גמר ריאליטי הכישרונות ששודר בראשית השבוע, עם מיליון צופים.

"להיות איתה" של קשת שוברת שיא ועומדת על 31.2% צפייה ו-846 אלף צופים. גם הדרמה "פלפלים צהובים" מושקת השבוע בהצלחה, עם נתח צפייה גבוה יחסית של 40.6%, אולם חווה ירידה בצפייה עם שידור הפרק השני ביום חמישי לנתח צפייה של פחות מ-30%.

בזירת יום שישי, "אולפן שישי" של חדשות 2 עדיין מובילה, למרות נסיגה השבוע ל-18.1% צפייה. "יומן" עם אילה חסון בערוץ 1 מקבלת חיזוק, ככל הנראה בזכות ההכרזה של פרופ' דן שכטמן על ריצה לנשיאות, ומאמירה ל-7.3% צפייה. "שישי" של חדשות 10 מאחור עם 4.6% צפייה.

"ארץ נהדרת" של קשת ממשיכה לספק נתונים גבוהים לרצועת יום שישי, למרות נסיגה בנתונים. 870 אלף צופים, שאינם שומרי שבת, צפו בתוכנית בליל שבת האחרון.

רייטינג שבועי ינואר 2014
 רייטינג שבועי ינואר 2014